luni, noiembrie 21, 2005

Ori la bal, ori la...

Ma doboara facultatea, incet dar sigur. Se tot aduna chestii de invatat, langa pat teancul de carti ce trebuie citite se tot inalta si mie parca nu-mi mai ajunge timpul. Dreptul e o facultate ticaloasa, te injunghie pe la spate cand ti-e lumea mai draga. Maine - test la drept civil. 30% din nota finala. Nu iau 5. Iau mai putin, evident.

Am mers la Balul Bobocilor in Mihai Viteazul. Mishu. Bine ca am terminat liceul ala, ca nu stiu cat mai rezistam inconjurat de atatea labe triste cripto-comuniste cu ochelari de cal si capete de lemn. Infiorator. Balul a fost un fiasco. Genul de baba scofalcita in haine de firma, ca, na!, s-a tinut in Kristal (am scris bine?) dupa cum dicteaza trend-ul actual. Mizerabil. Urmeaza altul, cel de la facultate. Pe 23. Am presentimente groaznice.

In rest, numa' bine. Noroc ca am muzica cu care sa ma relaxez si site-uri pe care sa ma dau. N-am recomandari de facut. Inca ma mai intreb de ce simt nevoia unui blog...Exhibitionist nu (prea) sunt, o victima a trend-urilor n-am fost niciodata (nu, nu am I-Pod, serios) si nici un guru al culturii urbane nu ma vad a fi prea curand, altfel decat imi va cere Oricum-ul. De ce bloggereala? Ca vreau sa zic ceva si n-am unde. Na!