marți, mai 09, 2006

Absente

Doamne, cat am lipsit de-aici. Aproape ca nu-mi vine sa cred ca s-au dus, cat? 6 luni? si s-au intamplat o groaza...

Am trecut printr-o prima sesiune la facultate. Da, sunt integralist. Unii ar specula ca am tocit. noroc ca n-am luat bursa, ca altfel poate le dadeam dreptate. Dar am invatat de mi-au iesit ochii, asta e cert. Am mai fost la niste show-uri, am fost la Stimultan (daca mai tineti minte), am tras un revelion de pomina, am primit vax de Craciun, m-am dat pe net de nebun, fara nici un folos in afara de a-mi consuma excesul de timp liber. Si am mai facut o gramada de alte chestii. Evident, ordinea in care le-am enumerat e pur aleatoare.

Continuu sa ma mir ca, deh, daca nici sa ma mir n-as mai putea, cred ca m-as sinucide.

Nu, nu-mi pare rau de esecul Stelei in UEFA. Nu, nu ma intereseaza ce au de spus Radoi, Meme Stoica si Gigi Fecali. Asemenea personaje banale n-am mai vazut de mult si inca ma uluieste atentia care li se da...uneori ma intreb cat ii costa :)

Nu vreau sa detaliez prea multe chestii acum, sa zicem ca asta e "the comeback entry". O sa incep sa mai lucrez la blog-ul asta pentru ca incep sesiunea in fix 7 zile si ma gandesc ca or fi potentiali studenti la drept somewhere out there care ar fi curiosi sa vada despre ce e vorba. Sau potentiali voyeuristi pe care ii freaca grija ce mai fac. Sau amici frustrati ca nu mai stiu nimic de mine :) Stati sa mai ies din casa vreo 2-3 zile, i'll be telling you stories ;)

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

10:49 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home