luni, noiembrie 20, 2006

Who's next?!

Am onoarea si placerea sa v-o prezint, mai ales acelora dintre voi care nu citesc ziarele, pe viitoarea doamna deputat si consilier de imagine al liderului PRM V.C. Tudor, ilustra, prea-siliconata si telenovelistica Oana "Querida" Zavoranu.

Ea va candida pe listele PRM. La cum voteaza romanul cu Vadim ca le da stadioane si mitraliere, probabil isi va gasi un fotoliu in Parlament. Ea va reprezenta populatia Romaniei, va decide pentru ei, le va da legi bune si luminoase, care par naturale la atingere, dar nu sunt. Ea va manca ciorba si friptura cu 15 mii de lei la cantina Parlamentului. Tot ea, ca daca nu ea, atunci cine?, va ridica nivelul de activitate, atentie si daruire in munca al tuturor colegilor de Camera.

Sa ne ridicam frumos in doua picioare si sa aplaudam, sa ne bucuram ca, in sfarsit, dupa atatia ani, ne-a lovit si pe noi norocul si o sa avem o parlamentara capabila. De orice. Who's next?

3 Comments:

Blogger monsoux said...

'Sunt perfect constienta de imensa povara care va plana pe umerii mei' - Academia Catavencu nu va duce lipsa de materiale

12:30 p.m.  
Blogger monsoux said...

sau: "Atit eu, cat si presedintele acestui partid nu suportam santajul, amenintarile si vom face tot posibilul ca aceste lucruri sa nu se mai intample fara scop in aceasta tara." Ce as mai putea adauga?! Felicitari?

12:35 p.m.  
Blogger Woland said...

dispari, ma, de-aici cu autonomia transilvaniei. ti-ai ales prost locul. eu v-as impusca cu mana mea pe toti care cereti asa ceva.

10:08 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home