luni, mai 22, 2006

Pe partea economica...

Gigi becali castiga capital electoral. Hotul striga hotii in timp ce zideste manastiri. Ctitor. Romanii merg la vot in fiecare zi. Igu ma anunta ca e cantare Alien Pimp in Expirat pe 24. A doua zi am un colocviu. Doctrine Juridice. Nu merg. La Alien. The Economist zice ca in Romania se traieste bine. Mai bine ca in mai 2005 si mai prost ca in mai 2007. Camatarii la OTV. Mutu si procurorii in ziare. Imi vine sa vomit cand vad la ce se uita si ce citeste romanul. Candva eram un optimist incurabil. Acum m-as amuza copios sa vad totul sarind in aer. Mi-am luat iPod in cele din urma. N-am mai rezistat tentatiei, desi imi facusem un fel de titlu de glorie din a nu avea asa ceva. Imi iau si telefon zilele astea. Vorba aia, dau anunt la matrimoniale. Sunt sexy si am bani. nu caut pe nimeni. Doar ma laud. Am citit Neuromancer al lui Gibson. Modest. Cred ca am depasit varsta sci-fi/cybercrap. Sunt rece si distant cu toata lumea, amicii incep sa se rareasca. La facultate nu prea mai merg ca mi-e lene si sila sa ma urc in troleibuz si sa adulmec subsuorile concetatenilor mei. Cam asta e cuvantul care ma defineste zilele astea - sila. Mi-e sila de tot si toate, mai putin de mine si de inca vreo 2-3 persoane. Eu cu mine inca mai facem casa buna, contrar asteptarilor si prognozelor pentru aceasta perioada a anului. Dar tot mi-e sila. Si n-am nici un chef...

4 Comments:

Blogger theTudor said...

te-am fixat (though i cut summtin out :) urban~what ? )

2:14 a.m.  
Blogger Woland said...

inainte eram la
http://www.weblog.ro/UrbanBlogg

am vazut comentariile tale de-acolo, am dat de blog-ul tau si te-am informat cu privire la ultimele stiri ;)

9:28 a.m.  
Blogger theTudor said...

zieam ca am scris doar "Spasme" la link, am taiat "urbane" :) hihihi

2:18 p.m.  
Blogger Woland said...

oh...hehe...deea e de vina pentru numele asta. stie ea de ce, dar e mai prudent sa n-o intrebi ;)

11:26 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home