vineri, decembrie 22, 2006

Iarna asta...

...vreau sa rad. Vreau sa ma bucur din lucruri marunte. Vreau sa raspund la telefon cu usurinta si zambetul pe care le aveam inainte sa inceapa sa sune de 150 de ori pe zi. Vreau sa ma plimb pe strada prin ninsoare. Vreau sa-mi fie frig atunci cand vreau sa-mi fie frig si cald atunci cand vreau sa-mi fie cald. Vreau sa respir fum si sa ating alb. Vreau sa-mi amintesc. Vreau sa ma mir. Vreu sa tremur. Vreau sa visez. Vreau sa aud lemne troznind in soba. Vreau sa nu-mi mai rod unghiile. Vreau rosu. Vreau sa fiu politicos cu oamenii si ei sa fie politicosi cu mine. Vreau sa port manusi moi si calduroase. Vreau sa am fulgi de zapada prinsi in gene. Vreau sa se stinga luminile alea oribile din oras. Vreau sa moara toti fomistii deghizati in Mos Craciun. Vreau sa fie iarna. Si vreau sa ma indragostesc.

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

Si ce te impiedica sa fii asa cum vrei ?! - daca vrei intr-adevar, desigur. adica...nu ai optiuni? nu poti sa te opresti si sa verifici daca traiesti? ceea ce spui e teribil de trist...si ingrozitor de la moda. sper sa te indragostesti! :)

4:05 a.m.  
Blogger I said...

"...ingrozitor d la moda.....sa t opreshti sa vezi de traieshti..."....yeah,right!....cu alte cuv te face emo(=)))&tells u to get a lil' life of yourself....in legat ku c ai scris tu ,e bn dak poti sa lasi totul (grijile,stress-ul samd)- deoparte ......parce que je ne peut pas faire cet chose....vacantza placuta,c pot sa zik?!...

9:28 a.m.  
Blogger Woland said...

nu ma impiedica nimic. o sa fac tot ce am zis ca vreau sa fac, mai putin ceea ce nu depinde de mine (gen, sa ninga!!!).

11:30 a.m.  
Anonymous Anonim said...

You know - this blog may be someplace I may have to stick around a bit, like your insight

3:04 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Ce coincidenţă! Crăciun fericit!

1:12 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cica esti emo, auzi! :D

La multi ani pentru ziua ta! Te-ai dat la fund, eh?

11:48 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home