marți, decembrie 12, 2006

Post Scriptum

N-am avut net in ultimele trei zile. Mi-am dat seama cat de dependent sunt atunci cand am constientizat ca, fara net, n-am citit ziare, nu am urmarit evenimente, stiri sau personaje, am ascultat aceeasi muzica din nou si din nou, am REvazut filme si chiar m-am jucat pe calculator. Trist din anumite puncte de vedere, foarte trist din altele. Iarna asta e cea mai nasoala din viata mea, din prima zi mai rece am racit si traiesc o raceala perpetua ever since. Ma consoleaza faptul ca vine ziua mea. Nu stiu ce-o sa primesc, sper doar ca printre cadouri sa fie si ala pe care mi-l doresc eu mult de tot. Nu spun care, dar o sa dau sfara in tara daca o sa-l primesc. Pana atunci, continuu sa tusesc. Si de maine incep 2 zile de nesomn si studiu. Yaaaay!

Ah, era sa uit, cica se insoara Cheloo.