duminică, decembrie 24, 2006

Merry X-Mas


Craciunul e ca un fel de fetis. De cateva zile, mi s-a nazarit o chestie - cand spun Craciun, spun Irinel Columbeanu. Craciunul e o femeie de-ale lui Irinel. Pentru o perioada scurta de timp, fiecare vrea sa aiba cel mai frumos Craciun. Sa aiba un brad mare si frumos, cu multe beculete si beteala si de toate. Sa aiba multe bunatati pe masa, multe pungute sub brad, multe cd-uri cu colinde proaste, multe sticle de vin, multe multe multe. Fiecare vrea ca Craciunul lui sa fie mai cool decat al vecinului, al colegului de serviciu, al sefului sau al oricui altcuiva. Fiecare vrea un Craciun full-option. Exact cum isi alege Columbeanu femeile - full-option.

Dar, pana una-alta, pe un ton mai optimist, Craciunul a venit, eu mi-am cumparat palton, fular si manusi, am cateva tigari de foi puse deoparte pentru marele eveniment si o felicitare pe masura. Merry Fucking Christmas!