joi, aprilie 05, 2007

Plictis

De cateva zile orasul arata altfel. Parca a obosit. E mai tacut decat de obicei. E mai anost. Sunt mai plictisit. Am citit zeci de pagini despre pozitia Marii Britanii vizavi de terorism, razboiul din Irak si tot asa. Poate iau un pic prea in serios toata chestia. De fapt, e vorba despre asta. Probabil ca e bine fie si numai pentru ca e ceva care ma motiveaza. N-am niciun chef sa sarbatoresc Pastile, nu stiu ce se intampla - n-am avut chef de Craciun, n-am avut chef de Revelion, n-am chef nici de asta. Plec la Horezu si cred ca ma paste o plictiseala sinistra (scuzati jocul de cuvinte absolut penibil). In alta idee, in intervalul 20-22 aprilie o sa plang cel putin o data. O sa plang rau de tot, sper sa si arunc cu foi si carti, sa ma vait si sa ma revolt. Dar sper sa fie cu folos.