luni, iulie 10, 2006

Chestionarul lui Proust

1. Principala mea trasatura.
Increderea in mine insumi.

2. Calitatea pe care doresc sa o intalnesc la un barbat.
Curajul.

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie.
Sinceritatea.

4. Ce pretuiesc mai mult la prietenii mei.
Loialitatea.

5. Principalul meu defect.
Sunt foarte dezordonat.

6. Indeletnicirea mea preferata.
Sa citesc o carte buna in timp ce ascult o muzica buna.

7. Fericirea pe care mi-o doresc.
Sa am un copil care sa ma iubeasca.

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire.
Sa raman fara mama mea.

9. Locul unde as vrea sa traiesc.
O casa in stil colonial pe o insulita tropicala, cu un balcon enorm cu vedere la ocean.

10. Culoarea mea preferata.
Nu am o culoare preferata.

11. Floarea care-mi place.
Laleaua.

12. Pasarea mea preferata.
Paunul.

13. Prozatorii mei preferati.
Bulgakov, Dostoievski, Haruki Murakami, Thomas Mann, Borges, Camil Petrescu, Kafka.

14. Poetii mei preferati.
Rimbaud, Rainer Maria Rilke, Bacovia, Eminescu, Ion Barbu, Verlaine.

15. Eroii mei preferati din literatura.
Woland, printul Miskin, Gelu Ruscanu, K., Thomas Sutpen.

16. Eroinele mele preferate din literatura.
Ada, Grusenka.

17. Compozitorii mei preferati.
Wagner, Beethoven.

18. Pictorii mei preferati.
Gauguin, Dali, Marc Chagall.

19. Eroii mei preferati din viata reala.
Regele Ferdinand, Nicolae Titulescu, Nicolae Iorga, Churchill, regina Elisabeta a II-a.

20. Ce urasc cel mai mult.
Impostura.

21. Calitatea pe care as vrea sa o am din nastere.
Rabdarea.

22. Cum as vrea sa mor.
In chinuri.

23. Greselile ce-mi inspira cea mai mare indulgenta.
Greselile care provin dintr-o lipsa obiectiva si neimputabila a informatiei.

24. Deviza mea.
Ich bin ein Genialer dilletant.

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

Hm. Chiar e adevarat?

9:09 a.m.  
Blogger Woland said...

raspunsurile mele? da, nu fac glumitze ieftine. chestionarul? da, e pastrat dintr-un numar mai vechi al Dilemei Vechi. blog-ul? it's too good to be true :)

12:16 p.m.  
Blogger monsoux said...

de ce in chinuri? Ca sa simti ca ai trait?

8:17 p.m.  
Blogger Woland said...

nu. ca sa simt c-am murit.

9:15 p.m.  
Blogger Woland said...

pentru ca a fost creat de Proust :P

10:36 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home