joi, iulie 06, 2006

Pisica patrata


De 2 zile deja a iesit din ascunzatoare. Pisica patrata to a home near you. Maybe even to YOUR home. Se gaseste la Boarder's, pe Brezoianu. Mai multe informatii aici.

Mi se pare absolut genial conceptul de pisica patrata. Si cum nu pot sa tin una vie in apartament, macar una patrata sa am. Poate chiar doua. SquareCat is God!

Later Edit
Am fost azi la Boarder's si pisica, desi nu era on display pentru ca nu isi daduse sefu' nu-stiu-ce acord, valora, potrivit vanzatoarelor de acolo, 950.000 lei vechi. Adica un milion, grosso modo. Acuma, nu vreau sa fiu Gica Contra si sunt deplin constient de eforturile si costurile pe care le implica realizarea manuala a unor jucarii in editie limitata, dar vorbim de un cub de plastic cu latura de vreo 5 cm pe care sunt atasate un cap de pisica si 4 picioare si care are cateva pete de vopsea pe el (da, am vazut-o, mi-au adus-o din depozit). Trebuie sa fii prea nepasator in ce priveste banii, prea obsedat, prea prost sau prea urban ca sa dai atatia bani pe asa ceva.

4 Comments:

Blogger Steve Fiare said...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

8:21 p.m.  
Blogger Steve Fiare said...

E cam 'cump mamica.
Ma gandesc ce sa aleg dintre pisica patrata si 30 de beri.

8:22 p.m.  
Blogger Woland said...

30 de beri :D

9:54 p.m.  
Anonymous Anonim said...

mari comentatori sunt romanii...

1:09 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home