luni, iulie 24, 2006

I'm back


Cred ca asta a fost cea mai lunga perioada in care n-am bloguit de cand mi-am reluat acest blog - 4 zile! Wow! In tot cazul, revin pe micile si foarte micile ecrane cu o explicatie a acestui fenomen. 3 entitati parsive m-au tinut departe de tastatura in ultimele zile, ma rog, 4 daca adaugam si caldura insuportabila - Borges, Homeworld 2 si MTG. Sa le luam pe rand.

In imaginea alaturata avem, de la stanga la dreapta, cele 3 elemente enuntate mai sus. Mai intai Borges. Borges este scriitorul meu sud-american preferat. Lasand la o parte continutul social, filozofic sau teologic al scrierilor sale, pe care il detaliaza articolul din Wikipedia si altele, imi e in mod deosebit apropiat acest autor pentru ca scrie de dragul de a scrie. Art pour l'art pentru mine, ca si pentru el, nu mai e de mult doar o sintagma prafuita, ci un mod de a privi lucrurile, lumea si de a crea. Inainte de a deveni prea sentimentali, sa mergem mai departe.

Homeworld 2 este, dupa cum o sugereaza si titlul, un sequel. Primul Homeworld nu a apucat sa ajunga si pe calculatorul meu, dar, in mare, povestea este aceeasi. O rasa extraterestra buna si pasnica este atacata de o alta rasa extraterestra rea si belicoasa si trebuie sa se apere. Tu joci cu aia buni si mai slabi impotriva celor rai si mai puternici. Pana acum un cliseu sinistru. Chestia misto, nu e grafica sau sunetul ca astea nu ma prea intereseaza, ci modul in care e spusa povestea, detaliile care ii dau savoare si atmosfera, care este dementiala. Poate si din cauza ca in ultima vreme am dat din nou in boala Star Trek, dar jocul asta are o atmosfera extrem de catchy. Povestea, desi simpla, e narata pe un ton atat de grandios si elogios incat aproape ca devine o epopee. Detaliile o fac credibila. E un joc genial din acest punct de vedere, singurul care se apropie de Deus Ex in ceea ce priveste atmosfera. In fine, moving on.

Ultimul element pe lista este Magic: The Gathering. MTG, pe scurt, este tot un joc, de carti de data asta. In loc sa stai singur si stingher in dosul monitorului, ca sa joci MTG iesi cu un grup de amici la o bere, pe o terasa (noi mergem la Preoteasa) si stai cu berea in stanga si cu cartile in dreapta having a blast, ca sa zic asa. Joc de strategie, te solicita cat de cat din punct de vedere intelectual, oricum mai mult decat your average boys' night out. But it is FUN!. Detalii despre ce inseamna jocul asta gasiti pe primul link. Grupul de amici s-a constituit intr-o asociatie non-profit care promoveaza acest joc si ii invata ce si cum pe tinerii interesati, iar detalii despre ei gasiti, evident, pe al doilea link.

In concluzie, NU mi-a fost dor de bloggereala ca am avut cu ce sa-mi umplu timpul. Am mai citit una-alta, sunt la curent cu barfele despre Moni si Iri, NU o sa comentez acum pentru ca eja li se da prea multa atentie. Ah, si pana nu uit, un mesaj pentru taranii care au spart geamurile de la Media Galaxy Unirea ca sa apuce telefoane la oferta: FOAMEA-N GAT, BAAAA!!!!

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

6:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

10:44 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home