miercuri, iulie 19, 2006

Hi. My name is...

via midori yuzu


Uite peste ce-am dat adineauri. Inca un test on-line. Dupa ce ieri aflasem ca varsta mea psihologica (evident, diferita de cea biologica) este de nici mai mult, nici mai putin, ci fix 39 de ani, azi aflu ce spune numele meu despre mine. Acum, nu vreau sa intru in detalii jenante privind aparenta mea maturitate excesiva, let's just blame it on my past and move along (pentru ca da, culmea!, si testul ala, la fel ca si altele dinainte si la fel ca si asta cu numele, a dat rezultate uluitor de apropiate de realitate; sunt si unele care dau numai aberatii, dar de alea nu tin cont).

Mama mea, avand un exces de creativitate si o nevoie pentru apelative lungi si complicate demna de o cauza mai buna, nu s-a oprit la un singur prenume, respectiv Alexandru, ci l-a ales si pe al doilea, respectiv Nicolae. M-am uitat si eu, ca omul, la ambele. Culmea e ca se completeaza reciproc cat de cat si, una peste alta, numitorul lor comun as cam fi eu. Hai ca nu va mai tin in suspans. Ce e bolduit, e chiar adevarat (si da, am avut decenta sa ingros si defectele).

Alexandru

Numele Alexandru implica creativitate si originalitate, independenta, incredere in sine. Ii place sa ia initiativa si e inclinat catre activitatea fizica. Nu e dispus sa renunte la opiniile si punctele sale de vedere de dragul celorlalti, nu accepta compromisuri (decat foarte rar - completarea mea) si nici sa lucreze intr-o slujba umila impotriva vointei sale. Cei din jur accepta cu greu firea sa dominatoare si, adesea, certareata.

Nicolae

Desi prenumele Nicolae favorizeaza generozitatea si exprimarea individualitatii, induce, in acelasi timp, o tensiune ce il impiedica pe purtator sa duca o viata relaxata. Fire creativa, se adapteaza usor la schimbari. O data ce si-a pus in cap un obiectiv, nu prea se intampla sa nu-si atinga scopul. Din pacate, trece cu usurinta de la o experienta la alta, rareori ajungand sa termine lucrurile deja incepute. Oricare ar fi activitatile in care se implica, nu-si gaseste niciodata linistea si multumirea pentru sarcinile incheiate nu dureaza mult. De indata ce raspunde unei provocari, ajunge din nou sa se plictiseasca si tanjeste dupa noi experiente. Aceasta neliniste permanenta nu ii permite sa-si asume responsabilitati si sa-si traiasca viata intr-un mediu de stabilitate si progres.



Sa traiesc, sa fiu sanatos, sa duc mai departe stindardul creativitatii, originalitatii si increderii in sine!

Note to self: e un apogeu al lipsei de originalitate, stiu, dar oare n-ar fi haios sa tin si eu cursuri de educatie sexuala ca prof. Nihasa?


link direct spre testul in cauza.

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

Forer effect, man :)
( http://www.skepdic.com/forer.html )

btw eu mă consideram boşorog cu vârsta psihologică de 32 :)))))

2:55 a.m.  
Anonymous Anonim said...

S-o fi numind chestia asta Forer-effect, but still, eu sunt cat se poate de constienta de caracterul general-valabil al unor explicatii, sau de relativitatea unora dintre raspunsuri (in functie de dispozitie). Mai amuzant este cand primesc o interpretare care nu are nici o legatura cu adevarata mea persoana :)

11:28 a.m.  
Blogger Woland said...

pai da, nu zic ca chestiile alea nu se aplica unui numar enorma de indivizi, doar sunt multi pe care-i cheama asa. zic doar ca o parte din ele mi se aplica si mie, adica eu chiar ma regasesc in ele. la fel e si in situatia din articol - tipul ala a inclus in evaluare niste generalitati in care se putea regasi foarte multa lume si, implicit, foarte multi dintre studentii sai. Daca observi, majoritatea frazelor de acolo sunt construite identic "uneori esti...dar tinzi sa fii si..." sau "desi faci...alteori mai faci si..." iar astea sunt cazuri in care e imposibil sa nu identifici o trasatura proprie pentru ca, la urma urmei, daca nu e alba, e neagra.

1:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Here are some links that I believe will be interested

2:28 a.m.  
Anonymous Anonim said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

2:40 a.m.  
Anonymous Anonim said...

I like it! Good job. Go on.
»

8:57 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Patetic! Acelasi nume(Alexandru) si numai pe langa. Cold reading si asa mai departe..

12:09 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home