duminică, iulie 16, 2006

Selfish

E duminica si n-am chef de nimic. Mi-e lene. Aseara aveam chef sa fac ceva genial. Asa ca m-am culcat. Azi n-am chef sa fac absolut nimic, deci probabil o sa hoinaresc prin oras pana diseara.

Am niste schimbari bruste de dispozitie si pofte care aduc a femeie gravida. Noroc ca nu-s femeie. De exemplu, acum 5 minute as fi ucis pentru un patrat de ciocolata Ritter Sport alba cu alune intregi. 3 minute mai tarziu mi s-a facut o pofta nebuna de Frozito de la Gregory's si o greata completa de ciocolata mai sus amintita. In momentul asta n-as suporta sa vad nimic de baut sau de mancat, in schimb as fuma cu mare pofta o tigara de foi. Mi-e frica sa ma gandesc ce va fi peste 5 minute. Ah, iar cat priveste dispozitia, aseara eram bine dispus. Chiar foarte bine dispus, mai ales ca ascultam Alice in Videoland. Accidental, au venit la rand in playlist un Suede care m-a plictisit, un Tom Waits care m-a enervat si un Neutral Milk Hotel care mi-a indus o stare profunda de depresie, sictir si amaraciune. N-as putea sa-mi dau seama de ce, dar aseara pe la 11 eram o leguma din cauza a trei melodii.

In ultimele 2 zile am fost si foarte egoist. Complet insensibil la toate chestiile care nu ma interesau. O spun aici pentru toti cei care m-au interpelat in ultimele 48 de ore: nu imi plac comediile romantice, tetris-ul, barurile de rockeri, berea la pahar de plastic, vantul care bate non-stop pe motoare, tigarile foarte tari (Lucky, Marlboro rosu) sau jocurile pe calculator (cu foarte putine exceptii). Intrucat nu imi plac, nu ma intereseaza. You can go on babbling about any or all of these things, I will not care, I will not pay attention, I will not be impressed. Period.

Urasc faptul ca ploua in fiecare zi si faptul ca ieri m-a udat pana la piele pe o distanta de fix 5 metri, de la usa taxiului la usa scarii de bloc. Urasc faptul ca nu pot fuma in casa pentru ca tata nu stie si, daca ar afla, ca orice parinte autoritar care se respecta, ar face o criza de nervi. Urasc faptul ca acelasi tata inca ma priveste cu suspiciune de fiecare data cand fac ceva care nu i se pare lui a fi normal la un barbat de 20 de ani (LOL?). Si cel mai tare urasc faptul ca ma pune sa ma rog de el sa ma lase sa plec la mare sau la munte pentru ca altfel nu vrea sa-mi dea bani. Makes him feel all manly, I guess, desi mama e singura care aduce bani in casa for quite some time now. Anyway, enough with the personal shit.

Mi-am descoperit o pasiune nebuna pentru Peaches (it's a band) si o piesa de-a lor, singura pe care o am de altfel, care se numeste foarte sugestiv Fuck the Pain Away. De obicei e nevoie de mai mult de o piesa ca sa-mi pice cu tronc un muzician sau o trupa, dar de data asta a fost dragoste la prima auditie. Daca are cineva tot albumul (Teaches of Peaches se numeste), il vreau si eu. Daca nu, o sa mai caut. In aceeasi ordine de idei, am dat si de o melodie AiV pe care n-o aveam, The Bomb. Nu la fel de geniala ca Video Girl sau Ladykiller, dar mai tare decat multe altele.

Dac-as fi vazut vreun film dragut in ultima vreme, as fi scris si de ala, dar n-am vazut decat primele 20 de minute din Plan 9 from Outer Space. Plot-ul nu e deloc complicat. Extraterestrii vor sa puna stapanire pe Pamant trezind la viata mortii sub forma de flesh-eating zombies. Simplu si cretin, exact cum imi place mie. Am o teorie pe care o s-o detaliez candva, dar pe care cred ca e bine s-o enunt acum. Dupa parerea mea, la extreme, atunci cand limitele lor tind la infinit, cretinismul si genialitatea se suprapun. Cu alte cuvinte, nu poti diferentia cretinismul extrem de genialitatea extrema pentru ca se confunda. Cam asa e si cu toate mizeriile pe care le vad si le ascult.

Printre altele, azi voi bea o bere cu pierrot si-mi va placea. Poate vom face si putina filozofie, poate vom bea inca o bere. Oricum ar fi, se anunta o zi buna. Dar tot n-am chef de nimic.

10 Comments:

Anonymous Anonim said...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

12:55 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Imi place teoria ta ;)

3:00 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Iti recomand Ritter cu migdale intregi..that's a die for...shi, as for cigarettes..Kent Mintek2..nu sunt deloc ca mentolatele obisnuite. In rest..don't worry; money is an extreme form of control that replaces respect in parent-child reltionship, i should know...the idea is to keep ur pride up..and walk peacock like around the house..just as a very good investement. and one other tip...always trace the money u're geting and argument the request with a very high goal. I know it's lame..I'm 23 and still on their money but i know tricks..lots of them...so if u ever need other tips feel free to ask.

10:09 p.m.  
Blogger Woland said...

is it a dreadful sin to...ummm...dislike your own father?

10:42 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Teoria ta imi aduce aminte de o replica dintr-un film: "He's not an idiot, he's a savant". Deci, it makes sense desi i haven't given it too much thought.
As for ur question...no...i haven't talked to mine for 4 years now, he's an ass it's not my fault, it's not his either (cred...?!) pur si simplu avem personalitati incompatibile. And it's not a sin it's just unfortunate, ca doar nimeni nu isi doreste asa ceva it's just that, well...shit happens.

9:40 a.m.  
Blogger bujor tavaloiu said...

hei, peaches nu e o formatie sau niste "ei"... e o tipa. uite aici un interviu f. bun cu ea. din cite am vazut eu citeva chestii cel putin semi-sexiste pe-aici, s-ar putea sa fii surprins. in orice caz, eu am "teaches of peaches" si "fatherfucker". daca vrei, iti pot da.

1:16 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

7:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

11:22 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Best regards from NY! Charlton dudley scholarships Audiovox d1705 portable dvd player plus size maternity clothes Fragrance diffuser alcohol Plastic surgeons in springfield missouri Blackberry 8700 verizon laser hair removal Commercial property insurance ukraine wholesale vacuum cleaner distributors monitoring pain relief java spam filter coming off prozac tamiflu oseltamivi Midtown hotel boston website contact lenses healthy more oxygen uk Electolysis laser hair removal tamiflu over the counter

11:44 p.m.  
Anonymous Anonim said...

That's a great story. Waiting for more. Xanax bar mg http://www.valium3.info

4:57 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home