marți, ianuarie 09, 2007

Insomnii

Nu mi-e somn si mi-as dori sa ma rasfat cumva, candva, undeva. Sa zac asa, aiurea, cum o faceam acum cateva luni si sa ma uit cum se lungesc umbrele pe peretii camerei. Cat am stat fara calculator m-am simtit ca in schimnicie. Doar eu, gandurile, cartile mele, cativa prieteni si, din pacate, televizor. Promit ca nu ma mai uit cel putin pana la Pasti, dupa ce am scapat din greseala o privire la Supernanny, Viceversa si Irinel & Monica la Nasul. Am aflat multe lucruri interesante in utima saptamana - halitoza se trateaza cu patrunjel. Halitoza, adica gura imputita, ca sa va scutesc de drumul pana la dictionar de care pe mine nu m-a scutit nimeni de la Discovery Channel. Am mai aflat de la un manechin invitat la 9595 ca e bine sa zambesti, eventual sa razi, chiar si atunci cand vorbesti despre copiii subnutriti din Somalia pentru ca astfel proiectezi in jur o imagine de persoana sigura pe sine, puternica si optimista. Oamenii care fabrica periute de dinti in Marea Britanie lucreaza in conditii mai igienice decat medicii din spitalele din Bucuresti. Electricitatea in Bucuresti are bunul obicei de a se intrerupe exact in cele mai nepotrivite momente, fie pentru o perioada atat de scurta incat nu ai timp sa scoti nimic din priza si se ard diverse chestii prin casa, fie pentru o perioada atat de lunga incat fumezi jumatate de pachet de tigari cu urechea lipita de iPod-ul muribund. Viitorii avocati sunt niste oameni sinistri si lumea se uita urat la tine daca esti imbracat bine si totusi folosesti transportul in comun. De parca ai vrea sa-i sfidezi.

Am avut cateva zile foarte lungi si monotone. Imi doresc o camera cu peretii rosii, cu mobilierul rosu, in care sa stau impachetat intr-un fotoliu de piele rosie si sa mananc ciocolata rosie. Or something. Oricum, sa fie totul rosu. Am o seara din aia in care am chef sa fiu random. Ia sa vedem daca Eloa e pe messenger...

5 Comments:

Blogger I said...

happy new year ! km albastra situatia cu tv -u' ....hehe ....i kno ' ,am fost o data knd se strikse computerul in ~ situatie ...da nu m'am uitat la supernanny &co ;)i'm a genious in rubbing mint=))km sumbru pare 'nceputul de an ....am i right?[nush era o vb km asa "knd ma privesc mi-e greata ,dar cand ma raportez la ceilalti sunt mandru" ....anw smth like this] aaa si succes in sesiune :D

3:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Azazzelo, cata coerenta, ce superba imbinare lingvistica, cata indemanre in uzul limbii romane(varianta irc).
Woland, mie Discovery mi se cam plictisitor si inutil.Cel putin majoritatea emisiunilor.Or fi cateva exceptii totusi.

10:16 p.m.  
Anonymous Anonim said...

mi se pare*

10:24 p.m.  
Blogger Woland said...

si mie. desi acum ceva vreme nu era chiar asa, avea chestii interesante. acum a inceput sa aiba prea multe emisiuni stil reality-show si asta e enervant rau.

9:00 a.m.  
Blogger I said...

gothmog?!coerenta???=)) poate "coerenta";),je sais ,je sais ..

5:20 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home