luni, aprilie 09, 2007

De ce iubim femeile

Cum sa nu le iubesti cand una dintre ele poate sa scrie si sa cante asa ceva? Alexandrina le mantuieste pe toate. Pe femeile care vor sa ne schimbe, pe femeile mai usuratice, pe femeile cicalitoare sau pe femeile care nu ne lasa sa ne uitam la meciuri. Atata dragoste trebuie sa doara si ele mereu vor fi altfel decat noi. Vor intelege totul altfel decat noi. Mister...

Tu te-ascunzi pe sub copaci,
fereastrele mi le pazesti.
Astepti sa fac un pas, un gest,
aceste jocuri le detest.

Tu n-ai rabdare sa asculti,
gura mi-o-nchizi cand ma saruti
si ne iubim, ne iubim cand ne iubim, ca niste surdo-muti.

Numai tu poti sa astepti
cand zbor acasa.
Numai tu, cu ochii tai verzi,
cu buzele gustoase.

Poezii de dragoste, poezii de dragoste imi scrii,
poezii ca niste chinuri dulci.
Mai bine-ar fi sa scrii prostii
si sa te duci...

Eu numai una imi doresc - sa te iubesc,
sa te visez, sa te astept
si sa-ti arunc sageti in piept.

Numai tu poti sa astepti
cand zbor acasa.
Numai tu, cu ochii tai verzi,
cu buzele gustoase.
Numai tu, tu ma-ncalzesti,
cand ma dezvelesc ma invelesti.
Numai tu, cu ochii tai verzi,
tu, cu buzele reci, cu mainile reci.

Alexandrina - Numai tu...

6 Comments:

Blogger Cata said...

Cine e Alexandrina???

9:35 p.m.  
Blogger Woland said...

tipa care canta. :)

9:39 p.m.  
Blogger Cata said...

Mdeah, am dat peste cantecul ei si e... diferit de ceea ce asteptam. Eu am contact destul de limitat cu muzica romaneasca, asa ca ma asteptam la cu totul altceva si am interpretat postul tau ca fiind ironic.

My mistake :)

10:14 p.m.  
Blogger Woland said...

nu e ironic. e un omagiu.

11:41 p.m.  
Blogger Cata said...

Got it. Really.

2:44 p.m.  
Anonymous Anonim said...

:-S...snif!!!it's soooo pretty!!!!

5:12 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home