miercuri, august 29, 2007

Ce mai citim

Shopping spree earlier today. Poftesc la o luna septembrie in care sa-mi permit sa mai si citesc, altceva decat chestii profesionale. Asa ca m-am pregatit temeinic inca de azi si mi-am luat cateva carticele...

Kahlil Gibran, de care n-am mai citit nimic pana acum,


Mrs. Dalloway, pe care am citit-o acum ceva timp in romana si am tot cautat o varianta decenta in engleza,


o carte de la care am asteptari mari si sper sincer sa nu fiu dezamagit si

Salman Rushdie cu un roman care a primit in 1993 premiul Booker of Bookers, adica a fost aleasa cea mai buna carte care a primit premiul Booker in ultimii 25 de ani.

Sa speram acum ca o sa am intr-adevar si timpul necesar pentru toate.

4 Comments:

Blogger Oana Stoica Mujea said...

Ai citit "Iisus fiul omului"? Merita?

7:37 p.m.  
Anonymous Anonim said...

lol, jurnalul ala erotic e o carte de toata jena.
este ca l-ai luat doar pt titlu?

12:15 a.m.  
Blogger Woland said...

da, este. l-am luat pt titlu si pt blurb, dar e prea de cacat. imi pare rau de bani, dar macar am avut ce sa citesc pe veceu acum cateva zile.

12:08 a.m.  
Blogger Mikidos said...

frumos Rushdie. Sa te bucuri de el:)Hai si un Kundera.

1:25 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home