vineri, august 17, 2007

Romania - Land of the Brave, Land of the Free


Eterna si fascinanta Romanie. Din ciclul "Tara mea cu rauri multe si cu frunze si cu flori, ai in tine-o populatie de mai multi locuitori", am onoarea si placerea sa va prezint o mostra de rebeliune, inteligenta, inspiratie si viziune abisala social-politica. Ce-mi zice unul:

"Prin atitudinea si mentalitatea mea, eu reprezint un manifest impotriva unei societati abjecte care ne impune constrangeri aberante, valori superficiale, principii lipsite de substanta. Motiv pentru care, port pantaloni rupti in fund!"

Pentru el si pentru altii ca el, mars la cacat.

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Indiferent cat de urat suna, trebuie sa recunosti totusi ca e probabil unul din cei care vor sa faca ceva. Pana la pantalonii rupti in fund, ideea e chiar buna. Romania ar fi fost frumoasa doar cu flori, frunze, ramuri, munti si rauri. Fara locuitori!

5:10 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Avand in vedere ca Romania e o tara cu foarte multi locuitori,va dati seama cata prostie pe km patrat?!Vai Doamne,ce oroare,mi-e frica sa ma gandesc.Mai ales ca acum tara da pe-afara de manelari....jos textila,sa aratam ca ne pasa de Romania(glumeam)......
Totusi,ideea "fara locuitori" e tare....persoanele care dau comment-uri se exclud

4:09 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home