vineri, iulie 06, 2007

First week @ Work

Okay, cu riscul de a deveni plictisitor si/sau redundant, tot despre munca vorbesc si azi. A fost o saptamana senzationala. Am primit multe reactii favorabile de la noii colegi, am primit feedback pozitiv inclusiv de la unul dintre parteneri, pe scurt, s-ar spune ca reusesc sa corespund asteptarilor. Am avut cateva zile incredibile, nu mi-a venit sa cred cat de calzi si misto pot fi oamenii de acolo si ce mentalitati pot avea, iar toate astea m-au motivat maxim sa dau tot ce e mai bun acolo. Lasand la o parte munca in cantitati industrial-aberante, ma adaptez usor si bine pentru ca fac ceea ce imi place, chiar daca asta inseamna sa stau si 12 ore pe zi la birou. I'm good at what I do and what I do ain't pretty. Sper ca totul sa evolueze inspre mai bine. Oricum, deja am o vara infinit mai misto decat ma asteptam.

6 Comments:

Blogger Unknown said...

Bafta multa la job si vezi sa nu mori cu dosarele in brate, cum am auzit ca e prin Romania. Cred ca trebuie sa iti stabilesti niste limite de la inceput. Faza cu motivatie maxima si mentalitati si tot ce e mai bun se numeste brain washing. Lucram pentru aceeasi firma si totusi eu am program de la 9h00 la 16h30 pe timpul verii. Romanian corporate governance sucks!

1:04 p.m.  
Blogger Woland said...

noi doi lucram pentru aceeasi firma?

1:38 p.m.  
Blogger Unknown said...

Daca sigla pe care ai atasat-o acestui post nu este o intamplare, da, lucram pentru aceeasi firma :)

4:13 p.m.  
Blogger Woland said...

nu e o intamplare neaparat, dar eu lucrez mai exact la David & Baias, "a correspondent law firm of PriceWaterhouseCoopers" :D

6:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

mi se pare aproape un act de rebeliune sa discuti pe blog..despre viata la PwC...
sau poate de fapt Firma incurajeaza exprimarea libera...
cine lucra la PwC si alte clone,e educat ambitios,nu prea creativ,structurat stie ce vrea,lucra pe rupte de 3 ori mai mult ca alti ca sa castige de 5 ori mai mult ca ei..totu e asumat..nu cred ca sunt de plans cei de la PwC si alte Big4..

8:52 p.m.  
Blogger Woland said...

mie nu mi se pare deloc un act de rebeliune sa ai pareri despre locul de munca, mai ales cand sunt pareri pozitive. ma indoiesc ca cineva ar putea dezaproba faptul ca eu imi exprim public satisfactia de a lucra acolo...

cat priveste creativitatea, nu prea sunt de acord cu tine. nu stiu de cata creativitate e nevoie in PwC, dar in D&B e nevoie de multa creativitate. de-aia imi si place.

9:24 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home