duminică, septembrie 09, 2007

Judgmental

Now there's nothing i hate more in this world than judgmental people. Judgmental people are gay, suck ass, sa moara in bezna, zic. Dar, si aici e un mare dar, exista niste oameni pe lumea asta fata de care e imposibil sa n-ai reactii de batranel batut in cap si judgmental (da, imi place cuvantul). Exemple:

In exemplul numarul 1, vom lua personajul colectiv userii forumului www.emo-kids.ro (deja va umfla rasul, magarilor, dar sa nu anticipam). Am ajuns pe-acolo accidental, m-am uitat pe cateva topic-uri de discutii si am tras concluziile. In primul rand, zic, media de varsta e pe la 16 ani, cu multi sub 15 ani si cativa care de-abia sar de 18. Nimic nou sub soare. In al doilea rand, copiilor emo le place sa se sfatuiasca in ce mod s-ar putea sinucide cat mai eficient (respectiv, pentru ei, dureros, chinuitor sau macar enervant si deprimant). In al treilea rand, un baietel din Braila ne-a scris la redactie: "Acum cateva luni m-am trezit putin hangover dupa o chindie ce o facusem cu o seara in urma unde ma hamerisem rau de tot. [ce zici, ma?] Stiti si voi cum e atunci cand esti hangover [nu, nu stim, nu suntem emo].. doar eu eram si sucarit la maxim. M-am crestat putin pe mana [mai bine iti taiai altceva]( pentru prima oara). Cand am vazut ca incepe sa curga sange m-am speriat si m-am infasurat imediat cu un cearceaf.[sa mori tu?!] Imediat dupa imi revenisem,imi trecusera supararea. Am repetat chestia asta de peste 8-9 ori de atunci,o fac de fiecare data cand foarte angry. Intr-un fel imi pare rau,ca sunt plin de semne pe maini. Voi la cat timp va taiati si in ce situatii?". Concluzia, zic, e simpla si e numai una, adica in afara de faptul ca astia se taie regulat si pentru motive bine determinate. Emo kinderii astia sunt complet dusi cu capul. Sunt curios cum arata un parinte de emokid. E si el emo? Ii cumpara copilului lame si tricouri cu capete de mort in loc de creioane colorate si tricouri cu ursuleti roz? Cred ca e tare ciudat sa-i cumperi lu' nevasta-ta de craciun un make-up kit din ala kinky, scump si de fite si sa te trezesti ca fii-tau crede ca e pentru el si ii mangleste lu' ma-sa (nevasta-ta, zic) cadoul. Penal. In al patrulea rand, emo kinderii zic ca toti cei care nu ii inteleg sau ii eticheteaza sunt niste copii distrusi care nu inteleg nimic din viata, care nu problematizeaza existenta, absolutul, infinitul si telemeaua de oaie cu rosii, care nu iubesc si nu traiesc cu pasiune, care nu percep adecvat societatea abjecta care ii inconjoara etcetera etcetera. Emokizii sunt membrii iluminati ai societatii. Ei stiu. ggkthbai.


Exemplul numarul 2 se gaseste in revista FHM de luna asta. Mie imi place revista, o cumpar si o citesc lunar, iar numarul asta mi s-a parut foarte reusit. Nu, aici nu exista niciun dar, n-am fost dezamagit, ci doar uluit, de urmatoarea faza. La un moment dat FHM-istii s-au apucat sa faca un sondaj pe teme si probleme sexuale la care au raspuns cititori din mai multe tari. Dincolo de caterinca pe care am facut-o cu prietenii cum ca chinezii au cele mai multe penisuri sub 10 cm din lume, au fost reproduse cateva intrebari si raspunsuri date de cititorii din Romania. Sper sa nu fie nicio problema de drepturi de autor daca reproduc aici cateva pasaje mai interesante.

FHM intreaba: "Care este cel mai ciudat lucru legat de sex pe care vi l-a cerut partenera?". Barbatii raspund:
- sa fac pe mortul
- sa-mi pun un costum de urs
- sa o ung cu margarina
- sa o fut si pe ma-sa

Pot sa inteleg orice. Pot sa inteleg ca tot ceea ce le face placere unor oameni, le este permis. Nu exista reguli in pat. Ce nu pot sa inteleg este cum arata o femeie care ii cere iubitului ei (ca nu cred ca ar avea tupeu sa-i ceara asa ceva unui partener de ocazie) sa-si puna un costum de urs. De ce? Ca sa poate sa-i spune dup-aia "Ursule, treci la aparat!"? Ca sa se laude prietenelor ei "Mama, ce m-a futut ursul!"? Nu imi iese din minte chestia asta si incerc sa construiesc in minte portretul femeii care ii cere asa ceva unui barbat. E grasa? E slaba? E intelectuala sau abia a terminat 8 clase? E sigura pe ea, o femeie independenta si puternica, sau e o gagica complexata, cu celulita si tatele lasate? Vorbeste frumos, se imbraca elegant si miroase discret a parfum fin, sau mesteca cu gura deschisa, ragaie, ii pute gura a parizer, se imbraca in trening si miroase a transpiratie acra? N-as fi surprins sa aflu intr-o zi ca exista femei din ambele categorii, atat de diferite, care si-au dorit la un moment dat sa-si vada prietenul imbracat intr-un costum de urs.

FHM intreaba: "Care e cel mai ciudat lucru pe care vi l-a spus partenera in timp ce faceati sex?". Barbatii raspund:
- Esti mai tare ca sabia lui Zorro
- Esti un bou
- Mai incet, tarane, ca ma doare
- Intoarce-te un pic sa-mi scot tamponul
- Da drumul la TV, ca mi-e frica
- Fute-ma ca pe o scroafa

Mare lol la prima faza, probabil e raspunsul dat de un baiat frustrat cu puta mica si care voia sa se dea mare in fata gagicii care i-a luat interviul. Urmatoarele doua, biglol la barbatii cretini care nu sunt in stare sa faca nimic cu o femeie, decat sa-si clateasca un pic pula in ea intre frigiderul cu bere si televizorul cu meci. Penultima si antepenultima, biglol la tarancile proaste si nescoase din casa din Romania, pe care le vezi la televizor si prin reviste spunand ca barbatul ideal pentru ea este mai degraba inteligent, decat musculos, ca nu stie sa gateasca, dar ca iubitul ei o scoate des la cine romantice (da, jocul de cuvinte e intentionat), ca si-a petrecut vacanta la Ibiza sau in Kavos, ca iubitul i-a luat masina, ca iubitul a dus-o la shopping la Milano si asa mai departe. Gagici pe care ai zici ca banul le mai stileaza, le mai spala si le mai ridica, dar pana la urma e greu sa arati a femeie cand ai trait 20 de ani la Vaslui, la Bacau, la Pascani sau prin alte orase de cacat unde n-aveai dupa ce bea apa si o sugeai in veceurile discotecilor la fel de fel de baieti de bani gata locali pentru o cola cu lamaie pentru ca n-avea bani nici sa treci strada. Ultima, insa, ramane de departe cea mai fascinanta. Si aici, la fel ca la faza cu costumul de urs, nu pot sa-mi dau seama cum arata femeia care spune asa ceva. Am cunoscut cateva gagici care vorbeau destul de urat in general, dar in pat n-aveau curaj sa spuna mai mult de "fute-ma" sau "bag-o mai tare". Si totusi exista pe lumea asta femei care iti striga in pat "Fute-ma ca pe o scroafa!". Ma intreb cum o fii sa futi o scroafa, n-am incercat niciodata. Ma intreb cum arata femeia care mi-ar spune asa ceva.

La o adica, cum mama dracu' sa nu judeci oameni de genul asta?

5 Comments:

Blogger monsoux said...

"Judgmental people are gay, suck ass, sa moara in bezna, zic." Gay?! wtf is wrong with you, boy?
I am totally puzzled puzzled.

10:05 p.m.  
Blogger Woland said...

lol, glumeam. e un fel de cliseu. nu ca as fi de acord cu el, in sensul ca oamenii gay nu sunt naspa (lol again, exprimare susceptibila de interpretari, sunt sigur), dar mi s-a parut potrivit contextului. cand a fost sa iau apararea acestei minoritati, am luat-o, but this is neither the time, nor the place for that :)

10:07 p.m.  
Blogger Vlad said...

=D>.

10:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Bun, inteleg ca alea erau cele mai ciudate cereri, dar asta nu raspunde nedumeririi mele: le-au pus in aplicare? si pentru ultima intrebare: care a fost reactia lor?
O alta miiiica nedumerire: pe cand varianta feminina a intrebarilor? te asigur they'll be a lot more spicy than this. There's a thought for a new post. Just be careful whom you choose to be your subjects.

10:31 p.m.  
Blogger Mikidos said...

m-am ras si m-am veselit. caci ma intorc in timp sa te cetesc. ma gandesc sa ne cunoastem:))

1:22 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home