vineri, aprilie 13, 2007

Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii

Acum ca m-am calmat, pot sa rememorez cele cateva zile petrecute la Horezu de Pasti. Am ajuns la concluzia ca cei mai prosti oameni din Romania nu traiesc in Triunghiul Bermudelor Barlad - Vaslui - Husi, ci in judetul Valcea. Ospatari care nu stiu despre ce e vorba cand ceri "Dry Muscat de Jidvei", dar se lumineaza brusc cand le spui ca are pe eticheta o reproducere a "Fetei in fan" a lui Grigorescu; preoti care incurca versurile la slujba; localnici care merg pe mijlocul drumului (exact pe linia dintre sensuri, cea mai sigura zona dintre toate); patroni de pensiune care raman in prima zi de pasti fara cafea, oua si bere; oameni care isi trimit copiii la 3 dimineata in noaptea de Inviere sa joace tenis de picior in fata pensiunii inauntrul careia 80 de oameni sarbatoresc Pastele si 2 incearca sa doarma. Toate chestiile astea mi-au provocat o alergie profunda la zona aceea si la oamenii care traiesc intr-insa.

In alta ordine de idei, le multumesc tuturor celor care mi-au trimis aceleasi mesaje de Pasti ca si anul trecut, nepersonalizate, neindividualizate, nedezinfectate. Mi-au placut mult. Si tot in alta ordine de idei, am aparut alaltaieri in 7 Plus asa ca uite un prilej perfect sa-i multumesc Alexandrei.

P.S. Ratatat pana la loc comanda de cateva zile. Suna prea bine. Cand ajung la loc comanda voi fi terminat de recitit Bagaul Ioanei Bradea si ma voi fi dezvirginat in ale lui Pascal Brukner. Sa fie cu noroc.

3 Comments:

Blogger I said...

"...dar se lumineaza brusc cand le spui ca are pe eticheta o reproducere a "Fetei in fan" a lui Grigorescu; preoti care incurca versurile la slujba..." in capitala e invers cred ...astia n'au auzit de Grigorescu,cea cu preotii este km urata ...si-n alta ord d idei iti urez si eu un "hepi istar "aka "hristos a inviat " tardiv

1:18 p.m.  
Blogger Woland said...

vorba lu' Matze, e foame mare.

adevarat a inviat!

8:50 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ai putea sa-mi spui concret despre ce pensiune e vorba???

3:03 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home