marți, aprilie 10, 2007

Hai sa numaram nisipul...

Pentru ca aseara voiam si nu puteam. Sau puteam, dar nu voiam, am uitat. Mi-am fost strain si m-am gasit doar ca sa ma pierd la loc. Pamantul si minciuna mi-au fost mereu stiute, pieptul si gandul mereu simtite, viata si omul mereu ascunse. Nimic nu-mi apartine. Niciun cuvant, nicio lacrima, nicio pofta, niciun vis. Fiecare e o fractiune de secunda din viata mea captiva in eternitate. Fiecare transcende trupul si timpul si vointa. Intre timp o sa mananc, o sa dorm, o sa am copii si o sa mor, dar ele vor fi ramas acolo, memento-uri ale unor secunde pe care nu le-am stiut niciodata. O sa ma cac si o sa ma fut si o sa ma autodistrug, dar ele tot vor hohoti nervos de dupa un perete de netrecut. Au fost ale mele si m-au lasat in urma. Numai carnea poate sa-mi tremure sub degete pana intr-o zi cand mor nervii si cad dintii si se inchid ochii si ramane doar un ecou. Secunde mereu straine, ca o zvacnire de pleoape, mereu aproape, dar niciodata aici. Secunde blocate in infinit. Si ce suntem noi? O suma de secunde blocate in infinit. Nimic nu ne apartine. Termina-te, viata, si fa-te neant si mai da-i in pula mea pe optimisti.

8 Comments:

Blogger Unknown said...

Du-te ma-n pula mea de pesimist!

Viata e frumoasa! Ai mare grija ca esti la un pas de emo si unul de sinucidere! :)

6:19 p.m.  
Blogger Woland said...

du-te tu-n pula mea, boule!

11:41 p.m.  
Anonymous Anonim said...

N-ai înţeles nimic din toate cărţile pe care le-ai citit? Chiar nu contează nimic... de ce te stresezi să te gândeşti la neant, când tu eşti doar o clipă? De ce te gândeşti la câmp, când tu eşti doar un fir de iarbă? Şi greşeşti... câmpul cu iarbă este al meu, al tău, al tuturor.
Eu sunt anodin, şi tu la fel, chiar şi Bush sau Băsescu. Trăim într-o lume (a nu se înţelege "oameni") pe care nu o interesează de existenţa noastră, sau nu în sensul pe care-l văd cei mai mulţi. Acum, rămâne de văzut dacă te împaci sau nu cu asta.
Ştii ce? Efemeritate... bleah. Trecutul, viitorul? Şi mai neinteresante. Nu văd rostul periplului pentru gândurile adânci, fiindcă ele te vor doborâ. Caută adevărurile care îţi dau linişte. Restul ducă-se-n pustietate!

12:09 a.m.  
Blogger mico said...

am 1.68 si 57 kg... crezi ca incap? :)))

9:30 p.m.  
Blogger Woland said...

freyja, dear, tu incapi sigur :D

9:54 p.m.  
Blogger mico said...

dear dear :)), ma provoci la replici "incinse" sau... "incingatoare" :))) :p

1:52 a.m.  
Blogger Woland said...

pai esti, totusi, o zeita corespunzatoare, nu?

9:56 a.m.  
Blogger mico said...

vezi ca sunt mai degraba zeita razboiului... :D ..optimistule :p

10:42 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home