marți, octombrie 09, 2007

Detalii

Am stat cateva ore sa caut poza potrivita pentru textul asta. Am esuat lamentabil. M-a intrebat cineva de ce blog-ul asta n-are categorii. N-ar putea. Pentru ca nimic din ce e aici nu poate fi etichetat, totul e mai mult decat ceea ce pare. Cand m-am apucat sa scriu aici mi-am promis ca n-o sa public niciodata chestii personale. Asa ca am ascuns in fiecare text cate ceva. Ceva al meu. Nu pot sa am categorii aici pentru ca fiecare text isi trage radacinile din o suta o mie un milion de chestii, de secunde dintr-o zi sau dintr-o luna, de oameni, de prieteni, de cuvinte, de idei si de povesti. Intotdeauna am fost de parere ca lucrurile marunte fac diferenta. Un om e o suma de multe multe lucruri mici, de scarpinat in nas, de pleoape care se zbat din cand in cand, de maini care tremura de emotie, de lacrimi varsate la Titanic si alte maruntisuri pe care ne-am obisnuit sa le trecem cu vederea si sa ne concentram atentia pe alte atribute. Marca sacoului sau a pantofilor, iPod sau Blackberry, PC sau Mac, cacat. Neinteresant. O femeie e a mea atunci cand stiu ca are un fir de par alb in spranceana, ca o apuca sughitul daca bea cola rece, ca ii place sa doarma pe-o parte sau ca se spala pe dinti timp de fix 3 minute in fiecare dimineata. Mereu mi-a placut sa stiu lucruri de genul asta despre prietenii mei sau despre amantele mele. E ceva foarte egoist si are legatura cu un sentiment de proprietate care cu greu poate fi explicat. Cert e ca iubesc oamenii atenti la detalii.

6 Comments:

Blogger Cata said...

E de inteles. Imi place partea cu detaliile.

Eu nu sunt in stare sa scriu lucruri personale. Ma rezum la "the shallowest". E mai bine asa.

11:47 p.m.  
Blogger Lamya777 said...

in viziunea mea blogul ar trebui sa fie ceva foarte personal...ganditi-va ca nu va stie nimeni si puteti spune tot ce vreti, este ca un spatiu deschis, imens si neexplorat, in care, imi place mie sa cred, nu te judeca nimeni.
oricum...sentimentul de proprietate este si nu este bun...depinde...

9:42 a.m.  
Blogger umblu teleleu said...

mie mi se pare ca din detalii incepi sa iti dai seama ca oamenii au incetat sa ma fie ai tai.

12:19 p.m.  
Blogger roxana said...

ma intreb cum arata selectia de imagini din care ai fi ales-o pe cea -complement

9:12 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"lucrurile marunte fac diferenta" asta suna a (cel putin) idee strategica pentru o campanie (indiscutabil realizata execrabil) la Head&Shoulders. but then again, fiecare se vinde in felul sau. si din categoria "la subiect", daca s-ar proceda reductionist, s-ar ajunge la concluzia ca oamenii sunt construiti dupa cateva patternuri. lucrurile mici impaiaza animalul si-i confera glowul metalic.

5:57 p.m.  
Blogger Jules said...

nyx, nu ma pot control myself. Your romgleza e fabulous, tu kick ass atat de mult.

4:46 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home