joi, septembrie 27, 2007

Mircea Badea

Cu riscul de a-l dezamagi pe autorul celui mai celebru spagat din istoria mass-media din Romania, nu intentionez sa ii ofer replica pe care o merita dupa gestul de pe care l-a facut aseara. Mai presus de legile tarii si deontologia profesionala, bunul simt il indemna pe Mircea Badea sa faca un minim efort de a-mi cere permisiunea inainte de a citi pe post materiale care imi apartin. Cat despre injurii si defaimari, flegma tintita intre ochii celor care nu ii impartasesc parerile este o arma prea des folosita de prosti. Sa elaborez pe tema asta ar insemna sa ma cobor la nivelul intelectual al unei nevertebrate jurnalistice al carei unic principiu de etica profesionala este "nu musc mana care ma hraneste". Sincer, nu ma simt in stare de asa ceva.

P.S. Mirceo, ca sa te mai invat ceva, "gege" este transcrierea fonetica a acronimului "gg", care inseamna "good, good" sau "good game" si care se foloseste pe internet cu scopul de a puncta calitatile unui om, obiect sau fenomen.

10 Comments:

Blogger runbaby said...

cred ca ar trebui sa moderezi comentariile pana se potoleste rumoarea generata de tanarul spaga(tist). drept sa-ti spun, si pe mine m-a descumpanit finalul postului tau despre morar, dar cand am vazut cine e de aceeasi parere, am retractat mental :). however, comparatia tot e fortata, parerea mea.

3:29 p.m.  
Blogger runbaby said...

well, deja mi-am primit portia de muie anonima pe blogul propriu... tare trist :(... eu voi modera comentariile.

3:41 p.m.  
Blogger Woland said...

le-am sters si eu. e un client vechi. complet neinteresant, oricum.

finalul postului ala a fost gandit special pentru oamenii de teapa lui Badea. sunt si din aceia care citesc si pe care am vrut sa ii scutesc de corvoada procesarii paragrafelor anterioare. comparatia cu Becali subzista intr-o societate lipsita de modele autentice. Daniel Morar e cu siguranta mai interesant decat Becali, Columbeanu sau altii asemenea.

4:38 p.m.  
Blogger Lamya777 said...

uite d-aia nu ma uit eu la cacaturi gen Mircea Badea si in general la teve...gezzz....nu stiu povestea, dar o pot intui oricum..astept relatarea...

5:11 p.m.  
Blogger Mosca said...

Mircea s-a făcut de cacao. Aşa...destul de tare...încă o dată. S-a cam obişnuit.

5:28 p.m.  
Blogger Woland said...

pe scurt, a citit postul meu despre Daniel Morar si a ajuns la concluzia ca sunt dobitoc pentru ca il sustin si admir pe omul care o sa-i bage seful in puscarie lol.

5:29 p.m.  
Blogger Mosca said...

"sunt dobitoc pentru ca il sustin si admir pe omul care o sa-i bage seful in puscarie lol"- ce mişto sună asta.

5:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ehh, un fleac, te-a ciuruit!

8:24 p.m.  
Blogger Luluts. said...

oameni care vor sa epateze. :) ma amuza injuratura asta prin defintie, pentru ca tre' sa fii mai josnic decat un vierme mancator de rahat ca s-o folosesti.

macar trimite omu' in ceva viu, anonimule. si daca ai vaga impresia ca il apar pe woland, te-nseli tu, animal pluricelular cu lipsa acuta de creier. se poate apara si singurel. pacat ca tre' sa vina unu' ca tine sa-i futa frumusete de posturi pertinente si foarte misto alcatuite cu injuraturi de coltu' strazii.

scuze woland, simteam ca mi-a ajuns cacatul de pe blogurile traficate. in alta ordine de idei, exceptand deviatul meu de la subiect din cauza infamului de mai sus, am si uitat ce vroiam sa-ti zic. ma rog, era de bine :)

10:45 p.m.  
Anonymous Anonim said...

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=gg

2:33 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home