vineri, octombrie 19, 2007

Toying

Hello little girls, little toys, we're the dreams you believe in...

Ai momente in care te simti pacalit? Ai, da'-ti place, da-te dracu'! Ma gandeam ce interesant sa tin un jurnal in adevaratul sens al cuvantului aici. N-am avut niciodata asa ceva, dar am simtit mereu o fascinatie bolnavicioasa fata de toate agendele incuiate cu lacatele din alea mici si fragile. Mereu gata sa se rupa si sa lase totul sa se verse din ele, dar niciodata nu se intampla cand eram eu prin preajma. In schimb, se descuiau seara pe sub plapumi si perne cand incepea cineva sa scrie febril si efervescent despre priviri, zambete, sucuri, cafele, sex, amintiri si alte alea. Nu e o intamplare ca "iubire" lipseste din lista. As putea sa incerc, dar ar trebui sa pot sa-mi asum riscul de a fi penibil, de a fi sentimental, de a fi ciudat, copilaros sau pur si simplu prost.

Cineva tocmai imi scrie ca e atat de nervos incat s-a apucat de facut curat in casa. Daca ar functiona si la mine, as avea casa sclipitoare in clipa asta. Orgasmul zilei de azi a fost al treilea Manhattan baut intr-un loc dragut. Cu oameni draguti. Si discutia delicioasa despre Rosia Montana. Si un "indiciu" lasat. Si mama ce m-am mai risipit ca sa ajunga cate o bucatica din mine la toata lumea, sa rada lumea, sa se supere, sa se enerveze si sa nu stie nimic din ce sunt. La v-ati ascunselea, in copilarie, am invatat ca oricat de bine te-ai ascunde, cineva tot te gaseste pana la urma. Uneori din noroc. Alteori nu te ascunzi suficient de bine. Dar te gaseste sigur. Mergand pe stream of consciousness, era intr-un film o dezbatere foarte interesanta cu privire la daca ai voie sa incepi o propozitie cu o conjunctie. Iar concluzia era ca e un mijloc stilistic prin care accentuezi o idee. Deci se poate. Dar numai din ratiuni estetice. Zic, cautatorii profesionisti te gasesc sigur, asa ca mai bine te-arunci fix in fata lor si le umpli campul vizual si le violezi fiecare receptor si tipi si te agiti si dai din maini de zici ca e cat pe ce sa te ineci. Or sa te afle de la prima privire aruncata de jur imprejur, or sa te vada si or sa te stie. Si n-o sa mai intrebe nimeni nimic niciodata, adica totul va fi asa cum iti doresti. Toata lumea sa te afle, sa te vada si sa te stie, dar nimeni sa nu inteleaga nimic. Ambalaje colorate gasesti pe toate rafturile la promotii. Poti sa-l pui in cos p-ala care are codul castigator?

Am chef sa ma uit la filme proaste. In afara de asta, totul e in suspans. Exact asa cum imi place mie. One step away from eternal damnation? Ei, pula!

3 Comments:

Blogger puttycat said...

Te urasc pt ultimele doua cuvinte :)

4:44 p.m.  
Blogger Woland said...

de ce, esti invidioasa? :))

4:55 p.m.  
Blogger puttycat said...

:P indubitabil

9:55 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home