marți, ianuarie 05, 2010

Specialitati

"Mmmm, ce pervers esti!". Adica cum pulamea? Ce-am zis asa extravagant, neobisnuit si mai ales iesit din comun? Am zis sa ne futem in cur. Nimic nou, nimic spectaculos. Am zis sa te leg de pat si sa iti picur ceara fierbinte pe tate. Am zis sa cumparam catuse, cravasa si lubrifiant. Am zis sa te imbraci in scolarita si sa vorbesti murdar. Am zis niste cacaturi absolut banale pe care multa lume le face si acum tu simti nevoia sa ma premiezi pentru asta. Da' de ce? Vrei sa-mi dai o medalie? Trofeul "Pula de Platina"? E o validare pentru tine ca muiere sa stii ca mie imi place sa te fut? Te face pe tine sa te simti mai bine in pielea ta?

Am o veste buna si o veste proasta. Vestea buna e ca, intr-adevar, spre deosebire de vacile alea de prietene ale tale pe care nici foamea nu le-ar fute, darmite un barbat, tu chiar ai parte de divertisment. Nici acum n-au iesit urmele orgasmelor tale din cearsafurile mele. Aparent, te-ai distrat de toti banii. Corolarul vestii bune este ca, pentru simplul fapt ca are cine sa te futa, esti mai fericita, mai bine-dispusa si mai cumsecade decat trei sferturi din tovarasele tale care se uita urat la toata lumea, injura pe toata lumea si sunt complet oripilate de cat de cacaioase sunt vietile lor. E destul de trist ca o simpla pula te poate ridica peste 75% din femei, dar asta nu face lucrul asta mai putin adevarat.

Vestea proasta e ca m-ai inteles gresit de la bun inceput. Nu-mi place sa te fut. Imi place sa ma fut. Adica daca nu stateai tu, statea alta. Nu esti cu nimic speciala. Au stat inaintea ta si vor mai sta si dupa tine. Ai fi, poate, tentata sa crezi ca te-am ales pe tine pentru ca esti mai frumoasa sau mai desteapta decat altele. Pentru ca rahatul tau nu pute, nu ragai dupa ce mananci cu ceapa, n-asculti manele, nu bagi shaorma, nu vomiti in veceu dupa o noapte de petrecere. Pula, raspuns gresit.

Fetelor, nu prea va deosebiti cu mare lucru intre voi. Sigur, una are tate mari, alta are cur bombat, una e blonda, alta are buze misto. Una are dintii strambi, alta are cosuri, una are cearcane, alta are celulita. Dar pana la urma, pizda e tot pizda, nu difera decat timpul in care o gasesti intre sunculite, par si sudoare. Tatele sunt tot tate, nu difera decat daca trebuie sa te apleci dupa ele sau iti sparg dintii. Gura, in mod evident, e tot gura. Aici chiar nu difera nimic. Si-atunci de ce una dintre voi are parte de dragoste (ca sa nu ma repet zicand tot "pula"), iar alta nu? Pentru ca uneia ii place dragostea, iar celelalte nu sunt dispuse decat s-o mimeze pana la primul plod sau pana la starea civila.

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

prea adevarat ca sa poata fi frumos. vestea buna, fetelor, e ca nici barbatii nu se deosebesc esential intre ei. toti beneficiaza de o scula, mai mica sau mai mare, iar unii dispun si de coaie. altii de creier. ordinea importantei, in context, este oricum cea enuntata. si da, nu mai pierdeti timpul, iubiti-va mult, daca se poate cu mai multi deodata.

2:38 a.m.  
Anonymous cipoc said...

ce bine ai zis`o..

9:24 a.m.  
Anonymous blink said...

Ar merge bagata in manualele de sexologie. M9u9ie Laura Andresan !

9:29 a.m.  
Anonymous Anonim said...

trist. dar trist.
si mai trist e faaptul ca nu citesc pentru prima oara asa ceva, deja vu. si fete, si baieti: gânditi la fel, scrieti la fel.
simtiti la fel?
e trist pe lume, plm...blazatilor.

8:37 p.m.  
Anonymous Anonim said...

da' pt tine nu exista nicio diferenta intre fututul unui sac de grasime si al unui topmodel??? mie una nu mi-ar place sa ma futa Shrek in loc de Fat Frumos.

12:13 a.m.  
Blogger Woland said...

mi se pare ca tot tre' sa misti pula-n pizda inainte si inapoi. tu zici ca imi scapa ceva?

1:16 a.m.  
Blogger puttycat said...

Ba, tu o dai in balarii rau de tot, mai aveai si postul ala de acu ceva vreme cu finalul "epic" - "sa-mi sugi pula, ma duc sa ma pis" sau ceva de gen, crezi ca o sa oferi dragoste mai multa si mai imprastiata cu comportamentul asta pueril de mascul alpha internautic? Spre binele tau, sper ca-i doar un experiment de atitudine/scriere.. daca nu.. well, daca nu, nu. :) Banuiesc ca asta era intrebarea de fapt, e pe bune sau ba, oricum presupun ca te doare fix la basca de opinia mea, cum m-ar durea si pe mine in aceeasi situatie. Da' na, vreau sa-mi satisfac curiozitatea. Deci? What's this all about?

8:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eu nu intzeleg de ce te mai stresezi. daca pt tine nu exista nicio diferentza at itzi urez: spor la futut vagine artificiale!

10:22 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home