luni, august 14, 2006

De zi cu zi

Aseara am fost la o bere prelungita si ceva Magic. Mi-am facut, in sfarsit, rost de un clasor pentru carti. Azi am facut un drum pana la facultate pentru ca o sa am de dat niste reexaminari luna viitoare si voiam sa aflu datele. Destul de nasol, pentru ca doua dintre ele sunt in aceeasi zi, dar sper sa ma descurc. Profit de ocazie sa va recomand cea mai buna placinta cu branza si stafide din Bucuresti - un mic bar/restaurant care se cheama "Clasic", undeva intre rondul de la Kogalniceanu si facultatea de Drept. Merita!

Am o dispozitie naspa. Si nu cred ca mai plec la Timisoara, ci mai degraba la Sibiu sau in zona.

3 Comments:

Blogger Hiacint said...

si eu am o dispozitie naspa. Cum arata un clasor pentru carti?

6:35 p.m.  
Blogger Woland said...

un biblioraft cu niste file speciale in el de dimensiune standard in care incap carti de Magic: The Gathering

11:01 p.m.  
Anonymous Anonim said...

daca pe mine ma-ntrebai de bere iti stau la dispozitie; chestia cu magic:za gathering suna a joc pe calculator. Tisk tisk

1:25 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home