vineri, aprilie 13, 2007

Poftim cultura!

Alex: sa inteleg ca ai citit si tu Bagaul?
mary: mda
mary: si pe bune pe invers
Alex: dintre noi doi eu sunt ala impresionat si atins?
Alex: pe-aia n-am citit-o...tot a ei e?
mary: nu
mary: este adrian schiopu
Alex: daaaaa
mary: care cica e gay
Alex: uite acum citeam pe pulirom.ro
mary: si cum innebunea el unii barnati
Alex: fii antena ca ma stric de ras
mary: pulirom?
mary: :))
Alex: Se produce un melanj lingvistic pe alocuri irezistibil, uneori prea artificial, intre hermeneutica suspiciunii tip Baudrilliard si revelatii subculturale tip Tataee zice C. Rogozanu.
Alex: adica las-o-n pulamea cum ar veni
Alex: cum adica hermeneutica suspiciunii la Tataee?!
mary: cineva nu s-a futut de mult timp
mary: si a auzit bug mafia a zis asta e sex
mary: nu tre sa mai prestez...
Alex: ce laba trista
mary: right..
Alex: bai, nu, da' stai totusi
Alex: adica ce vrea sa zica?
mary: dar macar 'n pula mea sunt artisti
mary: pai lu asta adrian
mary: ii place muzica
mary: si fiecare capitol incepe cu ceva
mary: un refren, o poanta buna
Alex: melanj lingvistic...ok, asta inteleg, amestec de registre, de stiluri, poate de termeni, notiuni si eventual concepte, desi ma indoiesc
mary: pe urma trece la puli si alte alea
Alex: hermeneutica suspiciunii
Alex: HERMENEÚTICĂ s.f. Ştiinţa şi arta interpretării textelor vechi, în special biblice; ştiinţa exegezei. ♦ Ştiinţa sau metoda interpretării fenomenelor culturii spirituale. [Var.: ermenéutică s.f.] – Din fr. herméneutique, germ. Hermeneutik.
Alex: deci interpretam, ce pulamea interpretam, suspiciunea?!
Alex: tuamne tumnezeule
mary: bai deci tu crezi ca eu am chef sa filozofez?
Alex: bai deci tu ma crezi ca n-am citit de multi ani asemenea aberatii?!
Alex: si Tataee e o revelatie subculturala
Alex: cred ca exact asta gandea cand statea pe veceu si compunea "bag pula-n tot, pun industria pe stop, nu e loc pentru cale de mijloc"
Alex: statea, se scremea si zicea..."moama ce revelatie subculturala sunt, sa moara mama"

2 Comments:

Blogger Eu said...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

11:46 p.m.  
Blogger Woland said...

spasmic pe dracu'. orgiastic-intelectual :))

11:55 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home