luni, iunie 18, 2007

Copiii, scoala si profesorul pervers.

Cica 600 de profesori din Romania sunt pedofili. Go figure! Pedofilie e atunci cand un nene mare cu costum, cravata si servieta ia pe genunchi un baietel sau o fetita si le face niste lucruri abominabile si de neimaginat. Ca sa nu-i lase corigenti. Deci 600 de profesori din Romania sunt pedofili. Pentru ca vor ei. Unii dintre ei sau poate toti au "pichetat" Guvernul cerand salarii mai mari. Unii dintre ei sau poate toti dau meditatii si nu declara veniturile, deci nu platesc impozite. Unii dintre ei sau poate toti traiesc in orasul tau. Poate deja unul dintre ei a ciupit-o de fund pe surioara ta mai mica. Mai tii minte cum se inghesuia profu' de geografie langa fratiorul tau la serbarea de sfarsit de an?

Pai sa nu-i impusti, fir-ar ei ai dracu' de nenorociti? Ca le-as ura si sa fie sodomizati de ursi carpatini, caini turbati si tigani imputiti, dar nu-mi permite eticheta.

8 Comments:

Blogger guu said...

doar 600 ?

5:18 p.m.  
Blogger Woland said...

in prima faza de asta m-am mirat si eu. dar pe urma mi-am dat seama ca, totusi, sunt al dracului de multi chiar si atatia.

6:07 p.m.  
Blogger alin said...

sincer... eu i-as spanzura de limba pe toti! citind postu' tau mi-am adus aminte de o gluma pe care mi-o spunea un fost profesor de mate (prieten cu ai mei parinti)
intrebare: care ii diferenta dintre un profesor si un pedofil?
raspuns: pedofilii chiar iubesc copiii...

10:47 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Si cand te gandesti ca in numai stiu ce tara (Olanda, parca) acum ceva timp pedofilii faceau demersuri pentru recunoasterea legala ca minoritati sexuale+ reglementarea drepturilor ce (credeau ei) li se cuvin, mai ca-ti vine sa te apleci si sa saruti glia stramoseasca pe care calci.Apreciez marinimia ta, Woland..pedeapsa la care i-ai supune tu mi se pare foarte blanda in comparatie cu ceea ce le-as face eu.

12:16 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Mă şi cum naiba i-au numărat? Au intrat în cancelarii şi au întrebat "Care eşti mă pedofil?".

1:01 p.m.  
Blogger Woland said...

i-au aliniat pe toti, i-au pus pe copii sa umble goi in fata lor si la sfarsit i-au numarat pe aia care aveau erectie :))

3:58 p.m.  
Blogger Cristina Kittn said...

raspuns eventual: cred ca s-au facut statistici pe baza infractiunilor dovedite, plangerilor, sesizarilor.

9:38 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Bolnavii.. daca nu pun asta pe fiecare poarte si institut de invatamant, chiar si la facultati, gradinite.. tot o sa mai fie bolnavii astia :|

7:02 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home