vineri, octombrie 26, 2007

Black

Cand eram mic mi-au zis sa nu ma uit noaptea in oglinda. Ca o sa-l vad pe Necuratu'. Cand m-am facut putin mai mare si am ajuns la liceu, am poreclit-o pe diriga-mea "Scaraotchi". Am avut de mic o apetenta catre chestiile astea. Un fel de "I am your father, Luke", dar mai twisted. In Star Wars am tinut mereu cu Sith. In Star Trek am tinut mereu cu Borgii. In Tom & Jerry am tinut mereu cu Tom. In Hansel si Gretel am tinut mereu cu vrajitoarea cu casa din turta dulce. E ceva in neregula cu mine? Sau pur si simplu toata lumea are o fascinatie perversa fata de tot ce inseamna rau, dar nimeni nu vorbeste despre asta? Toata lumea sau, ma rog, majoritatea oamenilor pe care ii cunosc, inca mai cred ca ma tot dau atata de ceasul mortii sa ajung un avocat bun intr-o firma mare numai pentru bani. Nici nu ar putea concepe ca o fac pentru puterea pe care o genereaza si pentru teama pe care o inspira aceasta profesie.

Pana si in viata personala, ca sa zic asa, am aparut mereu ca omu' negru, omu' rau, omu' care n-are care n-are suflet n-are. Cultura pop ne-a invatat ca abia atunci cand viata ta privata se duce dracu' up in smoke poti sa spui cu adevarat ca te descurci bine la serviciu. Cultura medievala, in care multi au ramas blocati, incurajeaza relatiile in care partenera trebuie sa stea lipita de tine non-stop ca un plasture anti-fumat sau ca jegul de sub unghii. Nu pot sa iubesc scamele din buric care se tin tot timpul dupa mine, praful din ochi de care nu scap niciodata, nisipul care imi scrasneste intre dinti. Singura mea satisfactie emotionala in ziua de azi este sa aud femeia de langa mine spunandu-mi ca se duce cu fetele la cumparaturi si barfa si n-are timp de mine. E un lucru bun sa ai o viata in afara cuplului. Nu, serios, fetelor, e un lucru bun. Va vor iubi daca ii lasati in durerea lor din cand in cand. Uneori vrem doar sa ne umplem de fum si de ganduri negre si sa nu stim nimic de voi. N-ar dura mult, doar cat o tigara de dupa, dar acelea dintre voi care pot sa ia o pauza de existenta cam cat ar dura sa fumeze El o tigara de dupa, vor fi cele mai fericite pe aceasta lume.

Uneori ma intreb daca totusi n-are lumea dreptate, daca nu cumva chiar sunt a black-hearted boy. Mi se spun mereu povesti de dragoste neimpartasite si mi se cer sfaturi. I don't care. Mi se fac fel de fel de marturisiri dubioase. I don't care. Sunt indemnat sa fac diverse lucruri sentimentale. I don't care. E ca si cum as scrie numai cu pixuri negre. Si intr-o zi, cand as ramane fara pasta, as cere altcuiva un pix negru si mi-ar da un pix albastru. Iar daca as intreba ce sa fac cu el, ca eu scriu doar cu negru, mi-ar replica "inmoaie-ti-l in inima".

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

hehe, cat de comercial ai ajuns sa scrii. comercial, insa misto. de udat chiloteii fetelor si de indemnat baetii sa dea un copy paste la ideile principale cand au nevoie. e bine asa, presimt ca o sa-ti creasca numarul de vizitatori din ce in ce.

3:42 p.m.  
Blogger Woland said...

ma vand eftin lol

5:01 p.m.  
Blogger Mosca said...

Ultima frază m-a lăsat cu lacrimi în ochi. Ăsta nu e un blog oarecare. Bookmarked.

1:12 p.m.  
Blogger Woland said...

mersi :)

7:02 p.m.  
Blogger roxana said...

comercial...:-? deci v. e deja client, inteleg

1:53 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home