duminică, februarie 14, 2010

Doar o vorba

Ultimele cateva zile mi-au lasat un gust amar. N-ar avea sens sa ma apuc sa sintetizez in cuvinte un lighean de angoase, a facut-o deja un prieten (da, coaie, tu stii ca te iubesc si ca inca inseamna ceva pentru mine cuvantul asta) mai bine decat as putea spera vreodata s-o fac eu.

Asist la bagatelizarea unor notiuni precum prietenia si dragostea. Si la prohodul altruismului si omeniei. E sezonul in care rodesc (si ce fructe mari!) minciuna, egoismul, invidia, mandria, iubirea de arginti, hotia, lacomia, desfranarea, lenea, mânia si, mai ales, prostia. Spectacolul lumii e unul grotesc, iar curcubeiele si fluturasii de regula ma lasa rece. Daca ai fluturi in stomac, inseamna ca ai mancat larve.

Dar am vazut in seara asa o raza de lumina. Poate in mod surprinzator, intr-o femeie (fata, de fapt, cum a avut ea grija sa ma corecteze). Inainte sa fiti infideli si sa ma acuzati de fustangeala in forma avansata, ganditi-va cand am vorbit eu ultima oara cu admiratie despre o "reprezentanta a sexului frumos". Aha, exact, nici eu nu-mi amintesc. Mi-e prea rusine sa murdaresc chestia asta cu vreun gand sau vreun comentariu obraznic. Ideea e ca se poate. Ca exista. Si ca nu tot ce vine din urma e urat, murdar si pervers. Mi-a spus ca sunt negativist. Frumoaso, cata vreme exista macar o femeie diferita de "toate celelalte", o sa imi permit luxul de a ramane un optimist incurabil.

13 Comments:

Blogger puttycat said...

Acum nu se mai trimit ravase, se scrie un post pe blog?

Unele lucruri se spun doar cui trebuie sa le auda, altfel nu prea au valoare. Sper ca-i suficient de inteligenta.

11:48 p.m.  
Blogger Woland said...

nu e genul ala de ravas. nu e genul ala de fata. e bine asa.

11:58 p.m.  
Blogger Singur Eu said...

Bă, tu iar ai băut fără număr?

4:56 p.m.  
Blogger Woland said...

=))

5:07 p.m.  
Blogger Unknown said...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

6:36 p.m.  
Anonymous silvia said...

întotdeauna tu eşti optimist :D

11:25 p.m.  
Anonymous Anonim said...

si cum?!..Ea nu e o pizda care trebe fututa si lasata cu chilotii in vine?
well..y see, poate maine vei descoperii si ca nu toata iarba e verde:P

12:46 p.m.  
Blogger Woland said...

ea nu e, dar tu promiti.

5:50 p.m.  
Blogger Unknown said...

Tu, optimist? Inseamna ca ceva e in neregula cu blogul tau :)

11:28 a.m.  
Anonymous Anonim said...

..si dupa ce ti-o da papucii, toate femeile ESTE curve!

5:30 p.m.  
Blogger mOntecOre said...

cat ador potentialul de a trezi anumite/acele trairi in oameni/acei oameni...doar la ceas de seara, si de minte obosita, ca in rest ma preocupa cu ce ma voi imbraca maine..

11:02 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Vezi paiu' din ochiul altuia si nu vezi pula din gura ta amice. Dar treci tu si peste pubertatea asta emotionala. Poate pe la 40-50 ani. Daca nu faci un emo-craze si te gasesc astia mort prin cada cu degetu' in cur.

4:47 p.m.  
Blogger Adi said...

M U I E la iehovisti, mormoni si atei!

11:03 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home