duminică, februarie 21, 2010

Meat is murder. Tasty, tasty murder.

Vorbeam adineauri cu un prieten care-mi povestea ca a descoperit pe un cd poze cu noi dintr-o bodega prin care ne pierdeam noptile prin anul 1 sau anul 2 de facultate. Bine, e impropriu spus bodega, de fapt era un templu, iar noptile de-acolo au reprezentat multa vreme un etalon de divertisment, betivaneala, depravare si halucinatii. Etalon pe care n-am reusit sa-l updatez decat primavara trecuta intr-o sufragerie. Dar divagam.

Ideea era ca a gasit omul niste sute de poze cu niste zeci de oameni dintre care nu ne amintim decat de foarte putini. Multi baieti cu care am baut, multe fete cu care ne-am iubit si totusi am ajuns sa-i numaram pe degete pe cei care sunt inca prezenti in vietile noastre. Nu stiu daca-i trist sau haios sau nicicum, e o constatare.

Si din poza in poza am ajuns si la una cu fostele noastre prietene de-atunci. Dupa multe minute de eforturi sustinute, ne-am amintit numele. Dar primele chestii care ne-au venit in minte clar si raspicat in prima fractiune de secunda au fost ca prietenei lui ii placea in fund, avea tatele naspa si se epila jos in forma de fulger, iar prietena mea avea tate misto, ura din tot sufletul sexul anal si se vopsea jos in diverse culori demente gen ciclam. Si avea un cercel, dar nu reusesc sa-mi aduc aminte daca in limba sau in sfarc.

Acum tot incerc sa-mi dau seama daca e bine sau rau ca avem dificultati sa ne amintim numele lor, dar ne vine usor sa rememoram experientele sexuale denaturate. Probabil ca muierea care-a zis ca barbatii e toti niste porci a avut si ea rezonul ei. Pe de alta parte, m-a incercat si-o oarecare nostalgie. Cu sau fara memoria numelor, am memoria momentelor. Si au fost momente misto. Si cu fetele alea, si cu baietii aia, si cu locul ala. Vremuri bune. Cacat d-ala bun.

Asa ca acum stau si ma gandesc pana la urma cat e de gresit sa nu-ti aduci aminte numele unei gagici, ci tatele ei misto. Sau coafura pubiana. E mai bine decat nimic. Si cu siguranta are mai multa personalitate chestia asta decat un nume pe care-l poarta milioane de alte pizde.

Dar mai important decat asta, ma tot gandesc la faptul ca o colega vegetariana are colesterolul mare. Ceafa de porc?

4 Comments:

Blogger io-n Dushu Tau! said...

io zic, data viitoare spune-i sa isi scrie numele in parul pubian...asa precis o sa zici..baa..iti aduci aminte de aia care avea scris pe pubis roxana?

11:06 a.m.  
Anonymous Anonim said...

"se epila jos in forma de fulger"


ziggy stardust.

11:03 p.m.  
Blogger Adi said...

M U I E la iehovisti, mormoni si atei!

11:03 a.m.  
Anonymous Ioana said...

that's funny :))

-----
Balustrade inox

1:08 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home