marți, aprilie 17, 2007

De ce...

...nu pot sa scriu nimic atunci cand nu ies din casa?

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

stiu exact ce vrei sa spui..atunci cand nu interactionez cu oamenii,atunci cand nu ma vad cu prietenii, ma simt fara idei.
tocmai mi-am imbogatit cultura muzicala,dupa ce m-am uitat la preferatii tai,pe blog.
miss kittin,cu requiem for a hit, m-a dat gata!!!nu stiam cine e pana sa aflu de la tine.

5:27 p.m.  
Blogger Woland said...

bine macar ca vine vara si nu mai stau la geam...o sa merg pe jos :D

vezi ca sunt si mai bune in lista decat aia.

6:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

am mai cules de prin ele..bine,alea pe care nu le stiam deja
ce recomanzi cel mai tare?

10:26 p.m.  
Blogger Woland said...

nu cred ca gasesti ce recomand eu cel mai tare. ar trebui sa-ti trimit cumva.

10:43 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home