sâmbătă, august 30, 2008

Carpe

Am vazut-o cand iesea de la The Place de pe Dorobanti. Avea o rochie Balenciaga care m-a ametit pe loc. Bottega Veneta imbraca cele mai delicate glezne pe care le vazusem in ultima vreme. O geanta Anna Sui aruncata in gluma peste umarul stang. S-a intors, si-a lasat putin ochelarii de soare in jos si m-a privit. Si-a plimbat cateva secunde privirile pe tot trupul meu, cu o atentie speciala asupra ochilor si umflaturii pulsande din blugii CK. Mi-a facut semn s-o urmez.

Am mers cateva statii fara sa ne vorbim, fara sa ne atingem, fara ca macar sa ne privim mai mult decat o fractiune de secunda la cate un semafor. Ne feream privirile unul de celalalt. Amandoi stiam ce va urma, iar anticiparea asta difuza ne taia orice chef de conversatii inutile, care n-ar fi facut altceva decat sa strice totul. Allure se amesteca cu Light Blue, cu nerabdare, emotie si excitare, iar rezultatul era un parfum dulce-amarui care ne umplea narile si creierele intr-o explozie de endorfine. Uneori ciocolata e mai buna decat sexul. Alteori, promisiunea sexului e mai buna si decat ciocolata, si decat sexul insusi. The thrill of the hunt.

Am ezitat o secunda cand am ajuns in fata blocului ei. O constructie recenta, curat si decorat foarte elegant. Abia atunci m-a atins fugar pe mana si n-a mai fost chip sa dau inapoi. Nici macar in lift nu ne-am atins, dar ii simteam privirea flamanda pe fiecare por si, desi i-am evitat ochii, i-am studiat cu aceeasi pofta fiecare particica a trupului. De-abia atunci am vazut ca nu era satena, ci un fel de roscat mai inchis. De-abia atunci i-am vazut manichiura frantuzeasca, genunchii perfect simetrici abia ghicindu-se sub rochie si gropitele din obraji.

Am intrat la ea si, imediat ce a inchis usa, a lasat sa-i cada rochia. Nu purta nimic pe dedesubt. M-a tras de mana in dormitor si ne-am scufundat impreuna. Am stat trei ore sau trei ani, nici nu mai stiu, dar nici nu mai conteaza. Ne-am spus tot ce si-ar putea spune doi oameni intr-o viata, dar n-am rostit niciun cuvant. Ne-am iubit in cateva ceasuri cat s-ar iubi altii in cateva vieti, dac-ar avea. Imi treceam mana prin ea ca prin lumina care curgea nehotarat printre obloane. Isi trecea buzele prin mine ca prin aerul dulceag care ni se lipea de piele.

Si in timp ce o muscam incet de sfarcul stang, am vazut cu coada ochilor cum camasa mea Valentino se impreunase pe covor cu rochia ei Balenciaga. Doua bucati de carpa incolacite si imbratisate si aproape lipite de era imposibil sa-ti dai seama unde incepe camasa si unde se termina rochia. Asa ca am strans-o tare in brate. Ca sa n-o pierd intre celelalte amintiri si istorii.

42 Comments:

Anonymous Anonim said...

Multumim Woland...Premium! :)

10:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu o s-o pierzi...In cel mai rau caz, pana la urma, ramane doar o parere de Light Blue...sau de Allure...
La Multi Ani, cred ca e ziua ta onomastica. Sa fii fericit si iubit!
A.

10:59 p.m.  
Anonymous Anonim said...

frumoasa poveste de fictiune,felicitari

12:06 a.m.  
Blogger Woland said...

hei, hei, cine-a zis ca e fictiune?

12:28 a.m.  
Anonymous Anonim said...

esti gay.

2:02 a.m.  
Blogger Woland said...

lol da bravo!

9:05 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Da. Si stii de ce zic asta?
Daca erai un barbat adevarat, scriai scurt si la obiect cum ai rupt hainele de pe ea si ai futut-o pana nu si-a mai simtit picioarele.
In schimb tu descrii ca un adolescent abia ajuns la pubertate.
Esti gay.

7:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

interesant...si atat deocamdata.

10:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

dar stii ce e deranjant ? Prea multe Valentino... Balenciaga... e jenant ....rochia ei, camasa mea, ar fi sunat mai ..

10:11 p.m.  
Blogger Woland said...

un barbat adevarat ar fi "futut-o pana nu-si mai simtea picioarele"?!

sa-mi bag pula, in ce tara traiesc, si cu ce cocalari alaturi...

cat despre haine, e foarte simplu: the two L's. Love and Labels. they go hand in hand.

10:57 p.m.  
Anonymous Anonim said...

don't mind them...

11:22 p.m.  
Anonymous Anonim said...

woland tu vrei, nu neaparat sa promovezi,dar sa-ti construiesti pe blog anumita imagine a caror elemente nu prea se imbina,parca te si vad la un concert of Montreal purtand camasuta D&G.

7:06 a.m.  
Blogger Woland said...

mnu, eu vreau neaparat sa promovez pe blog utilizarea responsabila si (semi-)constienta a gramaticii limbii romane. evident, nu e cazul la tine.

9:51 a.m.  
Blogger Mel said...

vazut, bifat, placut mult, chiar f mult

5:59 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Superb!!! Pacat ca barbatii in ziua de azi cauta doar o relatie de genul "futut pana nu-si mai simte picioarele" si totusi, ma bucur, sunt si barbati romantici care cel putin descriu cu detalii picante si "colorate" o noapte de sex. Esti bravo!

11:19 p.m.  
Blogger Mikidos said...

nu esti gay W:)) si btw, pt anonimul care stie el chestii - si gay-ii "se fut pana nu isi mai simt picioarele" :))))
Bravo domnule, frumoasa poveste. Allure desigur ne place. Si geanta..hmm..si el..

11:38 p.m.  
Blogger Unknown said...

anonimule..macar ai futut pe una sa nu-si mai simta picioarele?..cred ca ti s-au taiat tie picioarele si nu ai mai futut-o...parerea mea.

8:28 p.m.  
Blogger Charlie said...

Refreshing to read! Balenciaga, Botegga Veneta, The Place? Se pare ca te descurci in lumea preponderent "feminina" a iubitorilor de taieturi couture (fie ele "haut" sau nu). Simt ca esti fan The Sartorialist, nu? Keep up the high level (both in writing as well as in fashion)!

9:24 p.m.  
Anonymous Anonim said...

woland tata, ok, inteleg ca ai fantezii, inteleg ca..scrii (sau ce ai face tu pe blogu' asta). dar las'o'n pastele ma'sii cu brandurile.
am citit doar primul paragraf (aa..si ultimul de fapt). pun pariu ca o urmaresti, alea alea, nu va vorbiti sau suste de'astea ieftine, ok. toate, adica TOATE povestile de blog incep, continua si se termina la fel.

in fine, nu asta ma interesa. puteai s'o futi cum zicea ala mai sus, de'i sareau mucii pe pereti, sau ceva de genu'. (uite, comentariile's mult mai interesante decat posturile. asta'mi place)

explica'mi si mie faza cu brandurile. era atat de important cu ce era imbracata pitzi? si referitor la tine ne'ai spus doar de blugi si camasa. dar chilotii? nu erau si aia CK?

5:02 p.m.  
Blogger Woland said...

nu, erau facuti la Husi.

11:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

O pereche de pantofi Prada se indreptau spre bar, erau pasii unui leu tanar in cautarea unei partide salbatice si a unui scotch whiskey.
Ma vedeam in ochii lui prinsa de mijloc, infiorata teribil si incercand sa ascund picaturile reci din palme, obrajii impanziti de vene rosii. Deja simteam buzele si dintii lui pe pielea mea, ceea ce avea sa se si intample parca peste un minut. Imi amintesc aceste clipe ca un vis, acum cate seri au fost?
Sa fi fost o fantoma, dar tocurile se infingeau in pamant ca niste radacini, iar panica ma inlemnea. Eram a lui!
Cand s-a apropiat mirosul lui de feromoni ma convingea sa ma dezbrac. Chiar acolo daca avea sa se intample, doar daca liftul se bloca, dar tocmai ce-am auzit vocea cuiva afara. In clipa aia stiam ce orgasme urmau. Am vrut sa-l iau de mana dar ma temeam sa nu ma vrea asa, sa nu-i par usoara.

12:59 a.m.  
Anonymous Anonim said...

oh dear...mai nou tot hibridu romglez cu afinitati fashion si advertising gen a auzit o frantura de conversatie intre alti doi wannabee's si a retinut un cuvant mare. care avea sa-i schimbe viata. pentru ca toate trebe sa poarte un nume s'a chemat awareness. asa ii zice. si omu vrea awareness. sa fie cunoscut, sprijinit, acceptat si recunoscut. astfel omu nostru si si'a tras blog cu cuvantul urban. insotit de alt cuvant care denota zbucium, traire paroxistica si feelingeala la maxim. si scrie pentru un target de coafeze la fel de shallow si pregatite sa ia viata in piept ca organ genital masculin nu poseda. si daaaaa, chiar daca fantezia ta se dovedeste a fi pe bune, sau mai prinzi cate o campioana every now and then, tot esti gay frate. in structura, ratiune etica si simtire. daca simteai barbateste, si nu ma refer aici la oamenii din grota, nu descriai cu lux de amanunte o chestie atat de frumoasa. sau faceai pe desteptu in fata celor care prin commenturile lor ti-au pus la indoiala aventura. si cu fraza jenante gen da cine a zis ca e fictiune, haha! ai reactionat exact ca un putoi cordit care are nevoie de validari, nu ai tacut superior revendicandu-ti si mai mult superioritatea asupra unora care oricum se expun singuri prin commenturi. singura chestie care mi'a placut la tine e ca apreciezi gleznele fine, in rest mai ai multe de invatat. de exemplu cea mai mare calitate a unui barbat nu este faptul ca poate sa scrie te iubesc cu urina in zapada ci discretia...tot e ceva ca ti'a picat fisa ca daca vrei sa profiti de o femeie, vorbesti si scrii pe limba ei. vazut multe comentarii de dame cu hobbyuri care n-o sa salveze lumea si nici n-o s-o faca mai frumoasa, care ti-au cantat in struna dupa ce s'au udat instant...carry on, soldier! but try it like a man...sau tu asculti mika?

1:43 p.m.  
Blogger Mikidos said...

Oamenilor..gay sau nu, acest Woland are 21 de ani. 21 frate! Cati din cei care comenteaza au facut CEVA la 21 de ani? Ïn afara de labele specifice varstei? Si inca ceva: care e faza cu gay-ii ca nu inteleg?! De cand e o problema sa fii gay? Pe blogul tau, in viata ta..Nu va place, nu cititi, e foarte simplu.Ah! Nu e ca nu va place, va enerveaza de fapt:)) Raman la parerea mea: pentru un pustan de 21 de ani Woland rules..Gay, ne-gay, treaba lui.

2:04 p.m.  
Anonymous Anonim said...

draga mea orice-fata-din-lumea-aste-mare-si-larga...permisiva in fata tuturor cretinatatilor gen in timp ce o musca de sfarcul stang si mai aveam si timp sa observ contopirea zdrentelor de pe musama...daca ai stii ce imaginatie debordanta aveam si eu la 21 de ani, plin de hormoni, satul de laba si cu dorinte de preamarire...te-oi fi udat si tu toata saracuta de tine...woland rules! ce sa mai spun in fata unui astfel de verdict? bafta la capacitate. poor woland, ce avocati are...

2:46 p.m.  
Blogger Mikidos said...

de ce am eu sentimentul ca te stiu?! recunosc limba asta ascutita si usor (usor) homofoaba..Gay si matale cumva?!
Nu's avocata nimanui..nu cred ca are nevoie baiatul asta..nici uda nu's de o vreme..

3:25 p.m.  
Anonymous Anonim said...

gay nu, homofob nu, putzofob...ei bine cu avocat au ba, tot mi se urca sangele la cap cand ma gandesc ca prea mult se insista pe libertatea de exprimare; as adauga acolo un amendament coerent gen in caz ca chiar ai ceva de comunicat...toti o apa si-un pamant, oi fi si eu vreun comun, dar nu, nu ma cunosti, altminteri nu te mai destainuiai ca nu stai prea bine la capitolul umezeala...stiu, e greu sa mai dai de ceva thrilling in zilele noastre

3:50 p.m.  
Blogger Mikidos said...

:)) well..ne place de tine. am decis.

3:54 p.m.  
Anonymous Anonim said...

whoa, cat interes suscita acest post... ehm, chiar se pune botul la o asemenea fictiune. usor fortata, imho, din cam toate punctele de vedere (permite-mi sa fiu total neincrezatoare in ceea ce ar promite "hei, hei, dar cine-a zis ca e fictiune?", nu pentru ca as contesta calitatea de supercalifragilistic amant (sic!) ci doar pentru ca Balenciaga e cumva inconsistent in relatia cu femeile din Romania). de apreciat eforturile intru epatare, dar in cazul tau intentia s-a transformat intr-un show off indoielnic (sau poate nu stiu eu sa apreciez amestecatura dubioasa de branduri si sexul "fin"). pentru unul care se aprinde dupa fight club, "fashionably cool" nu prea s-ar masura in extazul provocat de cumpararea unei camasi D&G. zic si eu ;)

@just a girl (!?)de ce sa ne comparam cu cei mai buni dintre noi cand putem intotdeauna, pentru linistea noastra mentala, sa descoperim cat de tare suntem noi in comparatie cu prostul cu 10 clase... tipic romanesc as adauga. tanti doamna just a girl, in caz ca nu ati observat, Woland este un ghidush, stie sa ruleze cateva masti, adoptand un aer usor mistic in posturile sale, pentru ca oameni cu privire convergenta si minte slinoasa sa baleasca in fata monitorului profund impresionati de "critica virulenta la adresa societatii contemporane" sau de posturile sentimentalisto-grosolane, care ung sufletele domnisoarelor in cautare de iubire si viata vesnica. nu stiu daca woland trebuie felicitat sau nu pentru fauna care-i comenteaza posturile. but hey, e citit. e un filistin care stie sa-si faca trafic pe blog.

3:57 p.m.  
Anonymous Anonim said...

@nyx: pai bine mai nene, desi la cum scrii inchin sa cred ca esti tot o reprezentanta a sexului frumos si parsiv...ca si wolanda de altfel...cum vrei tu sa incurajezi excelenta in tara asta lipsita de varfuri, daca faci apologia omului masca, care de fapt ragaie si bese in timp ce scuipa seminte cand joaca rapidul dar se da sensibil ca dan chisu...trafic ne-trafic, ideea e sa produca si ceva calitate nu patee emotionale a la jane eyre...

@just a girl: si noua ne place despre noi. ne-am fute daca am putea. in fiecare moment al zilei. si putem da zau...ne e frica sa orbim. si acum intr-o nota mai serioasa, ce sugerezi?

4:15 p.m.  
Blogger Mikidos said...

Nu cred ca e frumos sa ne conversam pe blogul omului..vad ca a aparut si Nyx ("Bineinteles ca eu sunt o frustrata complexata :)) " zice ea despre ea). Deci e FETITZA (si daca mi-a zis cu Tanti presupun ca e o pustoaica)
Zabriskie man..sa sugerez, sa nu..Zi cum e cu orbitul ca si noua ne place de noi si ne-am f*te in fiecare zi!Pe noi insine, desigur.

4:20 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cu orbitul e ca si cu crescutul parului in palma...un mit urban, desigur tu nu ai de unde sa stii despre el...normal ca ne-am fute pe noi insine, asa am face dragoste cu cineva pe care il iubim cu adevarat. si daca ti'a zis tanti, ce? nu mai incurajam libera exprimare?

4:44 p.m.  
Anonymous Anonim said...

31 ani... de indobitocire, feminin...o-idiotic, rac...de mlastina soioasa, sarpe...ai vrea mata!, publicitate...eh na? mi-ar fi cumva rusine sa postez asta la profil daca as avea de gand sa postez comentariile pe care le-ati postat dumneavoastra, producer...atunci se explica :) (ce vreti? imi place publicitatea, dar stiu ca mai sunt si excrescentze creative wannabe), bucharest, romania...asta daca nu ne-a fost clar pana acum.

asadar, o concluzie atotcuprinzatoare, merci de apelativul "frustrata". relativ posibil, tine de natura umana. insa prostia, cel putin in cazul dumneavoastra, pare a fi absoluta. dar worry no more! avem nevoie de oameni ca dumneavoastra pentru simplul fapt ca viata ar fi infinit mai trista altminteri. eh, see what I did? I just gave you an RTB (reason-to-believe) for you to chew on your journey to brain failure. Din asta nici macar Vian, Bulgakov sau Marquez nu va mai scot.

4:55 p.m.  
Anonymous Anonim said...

avem confirmarea! nyx e si ea fata! ptiu, drace...nu va mai satura dumnezeu...io ma retrag de aici e prea mult curent. so long, worshipers of wolanda

5:01 p.m.  
Blogger Mikidos said...

:)))))))))
Am pus ghilimele pt ca te-am citat. Tu despre tine ai scris chestia aia pe un alt blog, la un alt comentariu. Nu ma mir ca esti lipsita de orice urma de civilizatie..Pacat..

5:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

oh da, I'm a fucking star! sa inteleg ca atat de tare te-a patruns (singura questie care (te) mai poate "sparge" gheata la tine probabil, no offence) incat ai dat search pe google?
ca sa te lamuresti, "nyx" este utilizat ca username. nu am pretentia de a-l fi inregistrat la osim si nici nu mi l-am asigurat (tu insa, ai putea sa-ti asiguri imbecilitatea pe bani buni, pentru ca in lipsa ei ar mai disparea o sursa inepuizabila de "fun") drept pentru care poate fi folosit de mai mult de o singura persoana. inainte sa incerci o muie inconsistenta, nu vrei sa verifici daca ai cu ce s-o dai? zic si eu. nu obisnuiesc sa dau cu muci in fasolea-mi proprie. daca asa ti-am parut, you're at loss lady. ain't happening!

@woland: circ aducem noi, tu vino cu paine!

5:25 p.m.  
Blogger Mikidos said...

@Nyx - esti rea. O sa iti treaca, probabil dupa ce in jurul tau o sa moara oameni dragi si o sa intelegi ca nu e destul sa faci pe dura si sa te porti urat gratuit cu oameni despre care nu stii nimic. Esti rea si nu meriti sa pierd timpul cu tine. Oamenii rai platesc oricum pentru tot ce fac. Iti vine si tie randul..Succes in continuare. Sper sa evoluezi frumos..

7:24 p.m.  
Blogger Woland said...

sunteti super haiosi. eu nu scriu pentru trafic. circul nu e circ fara sange. c-asa-i in tenis.

eu sunt gay si ma dau mare cu haine de firma. sau critic societatea de consum. sau scriu povestioare patetice despre amoruri du(b)ioase atunci cand ma plictisesc de laba. sau toate cele de mai sus. cert e ca nu, nu scriu pentru trafic. daca scriam pentru trafic, puneam reclame pe blog.

geniale schimburi de replici. ma rog, zabriskie continua sa fie degeaba. amice, relaxeaza-te, nu mai lua totul asa in serios. era sa zic in tragic. iar eu nu scriu pentru trafic.

11:10 p.m.  
Anonymous Anonim said...

fain fain, woland! deci fac chiloti de calitate moldovenii astia. sa ma interesez si eu..

ps: am zis ca nu'i frumos din partea mea sa'mi dau cu parerea fara sa citesc tot postu', asa ca m'am scremut putin si tin sa'ti multumesc. am inteles ca dorobanti e buricu' Romaniei si ca fara haine de firma (mda..) nu esti om.

cu toate astea eu am o nedumerire. cum de catadicsesc porumbeii sa mearga pe jos? si cateva statii chiar?! voaaaaaaaaaaaai

10:02 a.m.  
Blogger Unknown said...

:) foarte frumos asternute cuvintele. ai un punct rosu

1:52 p.m.  
Anonymous Anonim said...

hai sa postam si noi , sa zicem ca e frumos , ca ne-a placut si mai ales ca am inteles.intr-adevar parem ceva mai rasariti daca zicem ca "ne-am prins" si mai ales suntem de treaba.

defapt daca ne mai stoarcem putin creierii putem sa fim si mai inteligenti , pentru ca ne-am dat seama ca e fictiune.da , o sa ii dam omului in cap ca scrie povesti ,o sa fim peste toti prostii care s-au multumit sa minta ca au inteles sau ca le-a placut si nu s-au prins ca e o telenovela de 2 lei.vom parea cei mai destepti.

dar orice am alege , orice am posta , ne-ar pune intr-o lumina buna.in niciun caz nu suntem mircari si haifaivisti .nu , noi facem parte din inalta societate a internetului.citim , intelegem , comentam si chiar scriem bloguri.

puteti sa imi raspundeti cum doriti , la urma urmei prin simplul fapt sa imi interpretati intr-un anumit mod mesajul sunteti superiori haifaivistilor si mircarilor.gresesc totusi. nici nu e nevoie sa cititi tot commentul , e suficient sa imi raspundeti ca sunteti de acord cu mine sau sa ma trimiteti la dracu , esentialul este sa apara numele vostru negru pe alb.pentru ca lumea sa vada ca sunteti din inalta societate a internetului.nu mircari.si nici haifaivisti

1:26 a.m.  
Blogger Woland said...

tu ce mai vrei, ma? vorbesti in dodii.

9:56 p.m.  
Blogger Eva said...

Si dupa aceea te-ai imbracat si ai plecat? Sau poate te-ai indragostit de rochia ei Balenciaga si ramas?

5:59 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home