vineri, iunie 13, 2008

Reflexe

“Eh, lasa ca mi-am inselat si eu iubitul de cateva ori.”, mi-a zis G. pe un ton complice. “De multe ori?”. “Intr-un weekend in club, intr-un weekend la mare, intr-o saptamana cand a fost el plecat nu-stiu-unde, in alta saptamana cand am fost eu plecata nu-stiu-unde, la balul bobocilor, la balul absolventilor, la ziua unei prietene, cu un tip care m-a agatat pe peron la metrou etc. etc. etc.”, povesteste pe un ton plictisit, cu vagile poticneli inerente oricarei aduceri-aminte. “Si ti-ai tras-o cu toti astia?”, zic in timp ce se activeaza puritanul grabit sa judece din mine. “Ah, nuuuuu, Doamne fereste! Da’ ce fel de fata crezi ca sunt?!”.

Si aici se rupe filmul. Oricat as fi de tentat sa judec si sa lipesc o eticheta mare de tot pe care sa scrie la fel de mare de tot “CURVA” direct intre ochi, stau si ma gandesc de ce suntem atat de prosti, in general. De ce sa nu si-o traga cu fiecare dintre ei daca i-a placut de el si l-a dorit? De ce sa nu si-o traga cu oricine vrea ea, oricand vrea ea, de oricate ori vrea ea? De zece ori pe zi cu zece barbati diferiti. Sex la greu, frate, daca asta te implineste, daca asta iti doresti, daca asta te face un om mai bun. De ce sa mai avem reflexe de genul “drept cine ma iei?” sau “ce-o sa zica lumea?” cand, de fapt, fiecare dintre noi la el acasa se mandreste cu faptul ca-l doare la basca de ce zice lumea. Vezi-Doamne.

Deja marketingul ne invata sa dorim dorintele altora, religia sa credem credintele altora, televizorul sa gandim gandurile altora. De ce sa ne-o facem cu mana noastra si sa ne fortam sa simtim sentimentele altora? E absurd ca G. sa dea raspunsuri de genul asta, sa gandeasca si sa simta asa inca dinainte de a verifica la vulva care-i adevarul. De ce sa te abtii cand iti tremura clitorisul dupa un barbat, cand ti se ridica parul pe ceafa daca se uita mai piezis la tine, cand clipesti de 800 de ori pe secunda cand te saluta? Ca asa zice lumea, sa stai numai cu unul, chit ca tu visezi o alta mana pe sanul stang, un alt genunchi intre coapse, un alt penis in cerul gurii?

O fi normal sa-mi mai scurtez eu din degete ca sa incap in patul lui Procust doar de gura lumii? Sau o fi mai normal sa am trei femei, in loc sa fac dragoste cu una si sa ma masturbez gandindu-ma la celelalte doua? Cica nu poti sa iubesti decat o femeie, respectiv un barbat. Ba pot sa iubesc cinci, zece, douazeci, pot sa va iubesc pe toate, dati-va dracului de curve! Pentru ca asa simt eu, pentru ca fiecare dintre voi are ceva misto, pentru ca fiecare dintre voi imi incalzeste alta parte din suflet intr-un alt mod. Si nu vreau nici macar s-aud de societatea care imi interzice sa fiu complet, care ma obliga sa fiu jumatatea unui intreg, cand as putea la fel de bine sa fiu sfertul sau optimea. Dupa cum nici nu vreau s-aud de manifestarea egoismului suprem – gelozia.

Si totusi traiesc intr-un paradox. N-am inselat niciodata nicio femeie.

76 Comments:

Anonymous Anonim said...

As vrea sa se inventeze corespondentul masculin pentru "curva". Un termen la fel de jignitor. Tu poti sa "iubesti" cate vrei, sa iti vibreze simturile pt cate vrei, dar consideri ca femeile trebuie sa fie cele caste, imaculate si ... sa nu savureze flirturile cum o faci tu.

Faptul ca ea nu a dat curs pornirilor erotice o face "curva" si ipocrita. Faptul ca tu nu dai curs pornirilor erotice te face virtuos si moralist. Pt ca esti barbat, nu ?

3:06 p.m.  
Blogger Woland said...

ceeee? mai citeste o data. sau de doua ori. sau de cate ori crezi ca e nevoie sa-ti intre in capul ala de lup moralist ca tot ce am zis e valabil si pentru femei. nu dau doi bani pe prejudecati. vreau ca toata lumea sa se futa cu toata lumea si toata lumea sa futa pe toata lumea. fara etichete. fara morala ieftina. fara bigotism si ipocrizie.

4:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

atunci cand iti doresti "o alta mana pe sanul stang, un alt genunchi intre coapse, un alt penis in cerul gurii" inseamna ca sentimentele s-au terminat . Iubirea este un sentiment exclusivist (exceptand poligamii din Centennial Park) .

5:19 p.m.  
Blogger Woland said...

sau inseamna ca te-ai maturizat si nu mai astepti totul de la o singura persoana. cel putin asa vad eu lucrurile. fiecare are ceva de oferit, dar nimeni nu iti poate niciodata oferi totul. daca tu te simti satisfacut/a si intelectual, si sexual, si emotional cu aceeasi persoana la nesfarsit, eu cred ca te amagesti sau te-ai obisnuit.

5:28 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Super de frumos...ce pot eu sa mai comentez aici???...n-am ce...am ramas fara cuvinte...iti multumesc mult..."iluzionistule extrordinar" ce esti!
Pentru ce simt nevoia sa iti multumesc?!...pentru cat de bine stii sa transmiti emotiile in scris...ma rog..uite m-am apucat sa-ti citesc arhivele...am ajuns doar la inceputul lui iunie 2006...de lene tot aman clipa cand o sa te citesc da capo al fine...poate intr-o zi ploioasa numai buna de facut copii sau numarat bani...sau citit spasme...

8:37 p.m.  
Blogger Woland said...

nu stiu daca o sa gasesti multe chestii foarte interesante atat de mult inapoi, dar iti multumesc oricum pentru aprecieri.

11:07 p.m.  
Blogger darcu said...

Toata lumea zice ca e "deschisa la minte". Mai greu cu demonstratu de obicei.
Cu ideea ca o femeie poa sa faca ce vrea cu cine vrea sunt total de acord. Partea cu mintitu parca nu e asa ok. Atata timp cat toata lumea stie in ce se baga totu e ok.
Cat despre iubirea multilaterala. Clar, in general, nu iti poti satisface toate nevoile cu o singura femeie. Ciudat e ca, desi nu imi dau seama de ce, inca cred ca exista una care sa poata. Sau macar sa se apropie suficient de mult.

4:16 a.m.  
Anonymous Anonim said...

there is no free love!
e foarte frumos ce ai scris tu - ai iesit bine din patratelele in care ne baga societatea sau ne bagam singuri - dar nu merge, nu tine! ori el, ori ea nu o sa mai fie multumit(a) doar cu momentul, e acum, vara asta - sa nu stii daca mai prinzi si prima zapada in aceeasi formatie si nici sa nu conteze.
sa te bucuri de ce ai acum, sa iti petreci impreuna doar momentele pe care vrei sa le petreci nu pe care trebuie si sa nu se faca atata caz ca ori unul, ori celalalt o sa vrea sa mearga mai departe, singur sau cu altcineva.
ori nu e coordonare, ori e totusi orgoliul sa fiu eu ala care spune pas primul, ori mama ma-sii - dar de obicei nu iese. nu cunosc nici o exceptie. toata lumea alearga dupa happily ever after - si asta cu toata indarjirea.

9:20 a.m.  
Anonymous Anonim said...

ce spui tu acum poate fi inteles foarte udsor prin "libertate":) ...insa, libertatea daca tu ai libertate absoluta, sau nu te retii sa o ai, iei din libertatea altcuiva:)

deci, pana la urma, e vb libertate responsabila, incat sa nu ne incalcam libertatea unu altuia...putand ca noi insine sa fim "ceilalti" pt altii:)

12:28 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ps:


"libertatea este in interior.. cand reusesti sa o gasesti

libertatea totala pe orice nivel si directie, nu ar ajunge in cele din urma sa fie ca o cusca?"

1:08 p.m.  
Blogger Mikidos said...

Mie mi-a placut trecerea de la
"dati-va dracului de curve" la "N-am inselat niciodata nicio femeie."

Ma Wolande, eu iti prevad un viitor foarte misto langa femeia pe care o vei iubi. Dar sa nu ii dai sa te citeasca daca nu-i deschisa la minte:))

Aia cu "ce-o sa zica lumea" este de obicei valabila la femei care se invart in anumite "lumi". De fapt "lumea" aia care judeca nu exista. Probabil ca G s-ar fi judecat pe ea insasi pentru preacurvie, daca si-ar fi pus-o cu toti masculii aia..Sunt de acord oricum cu dumneata: "vreau ca toata lumea sa se futa cu toata lumea si toata lumea sa futa pe toata lumea. fara etichete"!

2:35 p.m.  
Blogger Mikidos said...

Auzi draga, cine is toti anonimii astia si initialele astea?!

2:36 p.m.  
Blogger puttycat said...

da ma, nu cred ca oamenii-s facuti sa fie jumatati, de-aia majoritatea se sperie cand si-o gasesc. adica na, e perfect acum, nu te-ai vedea cu altcineva.. da' stii ca o sa te-ntrebi la un moment dat cum ar fi x si y, daca nu cumva te-ar intregi mai bine.
sucky.

3:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"fiecare are ceva de oferit, dar nimeni nu iti poate niciodata oferi totul"-dar iti poate oferi aproximativ totul.O compatibilitate perfecta nu exista dar exista o completare si tocmai asta da sare vietii si unei relatii.Cred ca sa fii satisfacut pe toate planurile ar fi monoton.Imi suna a o utopie futurista in care ne combinam direct cu roboti fiindca prin asta s-ar traduce satisfactia pe plan "intelectual, si sexual, si emotional cu aceeasi persoana la nesfarsit".Crezi ca 10 femei te-ar face mai fericit decat una??Pe masura ce ai mai multe lucruri iti doresti mai multe si vei atinge un punct in care fie nu vei mai avea ce sa-ti doresti,fie lucrul respectiv iti va fi refuzat.
"eu cred ca te amagesti sau te-ai obisnuit"-sau poate sunt doar norocoasa.

5:27 p.m.  
Blogger Woland said...

daca tu ai gasit aproape totul la un barbat si te simti norocoasa, ai grija. probabil se fute cu alta.

5:30 p.m.  
Anonymous Anonim said...

sau nu . poate si el a gasit aproape totul la mine . e chiar asa de greu de crezut ca 2 oameni care se iubesc sa nu-si doreasca altceva/pe altcineva??

5:45 p.m.  
Blogger Mikidos said...

woland, da-mi voie sa raspund eu lui alice:) caci am o varsta si am vazut/trait chestii..
Alice, nu e greu de crezut ca exista 2 oameni care se iubesc, dar tu uiti ceva f. important: anii trec, sentimentele se schimba, iubirea evolueaza sau nu..in orice relatie apare a treia persoana, vrei sa recunosti sau nu, e o chestiune de viata..indiferent cat e de mare iubirea, la un moment dat apare nevoia de schimbare..dar tu bucura-te ca esti fericita si norocoasa acum! cand or sa apara schimbarile be smart enough to play the game:)) Fa pe proasta si vezi-ti interesul, daca faci figuri CEALALTA se va dovedi mai buna de cat tine..Succes:)

5:59 p.m.  
Blogger Woland said...

"sau nu" ala ascunde o aroganta infinita. sa ma anunti cand o sa plangi in pumni. o sa stiu ca am avut dreptate.

6:14 p.m.  
Anonymous Anonim said...

daca esti de parere ca poti iubi mai multi oameni in acelasi timp, atunci inseamna ca ai facut asta deja. altfel, e o supozitie ieftina si nefondata. si totusi, "nu am inselat niciodata nicio femeie". cum vine asta? inseamna ca nu ai iubit niciodata mai mult de o femeie in acelasi timp... din punctul meu de vedere, iubirea eunica si exclusiva. daca ea nu mai e asa, atunci mai e iubire... e afectiune, e pasiune, e dorinta, dar nu iubire. fiintele umane nu sunt monogame, dar tind spre iubire exclusiva. asta e paradoxul si asta e frumusetea iubirii.

7:11 p.m.  
Anonymous Anonim said...

N-am inselat nici o femeie. Doar in gand. Hai sa fim sinceri.
Si mai jalnice imi par Jumatatzile (niste bubuline, dispuse sa-si mentina relatia cu orice pret, fie si al umilintei), mandre nevoie mare ca al lor Fat-Frumos cu palosul gros se-ntoarce tot la ele, pe acelasi cal alb de la inceput-nu draga, n-a fost nimic, o curva si-atat, tot pe tine te iubesc, ma ierti, nu? Daca nu ma ierti, ai sa ma pierzi. Ce-am avut şi ce-am pierdut!

11:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

me again! :D

dincolo de "citaturile" din reviste de femei singure :D, vad ca toti bat moneda pe aceeasi lungime de unda - aia orizontala!
gelosi si foarte scrofulosi ne dovedim, nu-i asa?, ca toti prostii - la orizontala!
desi meciul meciurilor tot la verticala se da!
daca ai cu cine si ai cu ce, evident!

12:57 a.m.  
Anonymous Anonim said...

""sau nu" ala ascunde o aroganta infinita" -eu recunosc ca sunt aroganta dar tu cum esti?Tu poti sa afirmi ca nu ai inselat niciodata nicio femeie dar in cazul altor barbati nu admiti fidelitatea.Cand o sa plang in pumni o sa te caut pe tine sa ma consolezi ca doar esti singurul barbat de pe planeta dispus sa fie monogam.

11:56 a.m.  
Blogger Woland said...

eu sunt cel mai arogant, dar nu despre mine e vorba. nu e vorba ca nu admit fidelitatea, e vorba ca nu dispretuiesc infidelitatea. fidelitatea simtita e o chestie, fidelitatea impusa de reguli aberante e o cu totul alta.

cu riscul de a ma repeta, reading is tech. ar fi misto rau daca ati citi o data, de doua ori, de cate ori are nevoie fiecare textul de deasupra ca sa fiti siguri ca stiti despre ce vorbiti. ca sa n-o dam aiurea in "iubirea e numai una", feti-frumosi si ilene cosanzene.

12:32 p.m.  
Anonymous Anonim said...

F frumos...dar incearca sa aplici regulile astea in lumea reala, lume suprasaturata de prejudecati.

Ceea ce faci mi se pare nobil si corect, dar in acelasi timp nu iti autodistrugi propria idee de alpha male, lucru care de multe ori iti da increderea in tine, lucru ce te ajuta sa nu iti pese de 'ele'.

Cred ca e un paradox, sunt doua idei care pur si simplu se resping. Barbatul inteligent, puternic, sigur pe el si moralitatea.

3:27 p.m.  
Blogger Jules said...

Cred ca exista un moment pentru tot si toate. Nu in vreo anumita ordine.
Hedonism si liberalism - orice te face fericit. O spun fara urma de ironie.
Dar a ramane aici e pacat macar din dorinta de a experimenta si trai cat mai mult din tot ce se poate omeneste trai.
Un exemplu e implinirea datului, a oferitului. Acea fericire subtila si indescriptibila atunci cand cineva cu adevarat drag zambeste din cauza ta. Cred ca asemenea sentimente sunt prea intense pentru a fi ratate in numele nonconformismului.

11:50 p.m.  
Blogger Woland said...

numai tu ai stiut intotdeauna sa ma temperezi. deasemenea, fara urma de ironie. :)

12:27 a.m.  
Anonymous Anonim said...

http://guidetopsychology.com/sex_love.htm

Cam lung dar cel putin interesant as zice, enjoy!

1:12 a.m.  
Blogger nyph3r said...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

12:47 p.m.  
Anonymous Anonim said...

din momentul in care ti-ai asumat faptul ca nu exista asa-zisa iubire totul devine posibil. cel putin la nivel teoretic.
traind in parazitism cu societatea, ajungi sa-ti aproprii principiile care o guverneaza numai ca pe ici pe colo ai cateva flashuri, pe care tu in infinita-ti aroganta( sau ceva de felul) le consideri ca fiind sparks de liber arbitru. de aici si galusca "ma doare-n cot de ce crezi tu". pe dracu! te doare, pentru ca lumea nu a ajuns atat de brava incat sa scape din chingile normelor de "conduita" impuse de societate. hence, cercul vicios al ipocriziei si lasitatii, chiar daca in fiecare din noi zace un mic criminal.

12:49 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"reading is tech. ar fi misto rau daca ati citi o data, de doua ori, de cate ori are nevoie fiecare textul de deasupra ca sa fiti siguri ca stiti despre ce vorbiti." -eu stiu sigur despre ce vorbesc.tu esti cel care se contrazice si daca ai fi filozof chiar ti-as trece cu vederea chestia asta.tu pledezi pt. libertate absoluta(ceea ce daca stam bine sa analizam mai devreme sau mai tarziu ar genera un haos dar trecem peste)si crezi ca fidelitatea impusa e gresita.totul e corect pana aici exceptand exemplul dat de tine caci in cazul fetei aleia nu se poate vorbi nici despre fidelitate , nici despre iubire.Fidelitatea nu se traduce doar prin fapte.Fata nu s-a culcat cu x,y,z dar s-a gandit si si-a dorit asta si de aici deducem ca nu exista iubire.Nu poti sa compari o relatie in care sunt investite sentimente cu o relatie care se construieste pe "hai sa ne plictisim impreuna".In plus concluzia ta "N-am inselat niciodata nicio femeie." se contrazice cu restul textului. Oricum nu vreau sa ma cert cu tine asa ca o sa pun punct aici.

3:55 p.m.  
Blogger Woland said...

fata aia nu exista. restul textului nu exista. fraza aia de la sfarsit nu exista. sunt doar produsul imaginatiei unui om care vrea sa te determine sa te lupti pentru un punct de vedere fara nicio miza. care vrea sa te futa pe psihic. care vrea sa scoata de la tine efervescenta, indarjire si patos pentru nimic.

4:05 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Da, gelozia este "manifestarea egoismului suprem". De acord! Si totusi Nenea Anonim are si el dreptate: nu tine poanta cu libertatea in dragoste. Chiar daca uitam de orgoliu si egoism. Femeile, cel putin, au nevoie de o oarecare stabilitate. Daca el isi satisface nevoile in alta parte, ea se va simti parasita, poate singura atunci cand avea nevoie de companie. Punctul de sprijin devine nesigur.

(folositi fratilor o insiruire de caracte ca forma de indetificare)

7:42 p.m.  
Anonymous Anonim said...

gelozia este manifestarea nesigurantei supreme, nicidecum a egoismului.

paradoxul despre care vorbesti nu este real :) fie esti un control freak desavarsit, fie nu s-a pus problema inselatului, pentru ca mai inainte ca ea sa apara ai stabilit, de comun acord si in termeni amiabili, ca e cazul ca prietena ta sa capete apelativul de "ex".

11:26 p.m.  
Anonymous Anonim said...

fie manejatrois! si s-a facut lumina α:)))))))

10:00 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

10:27 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"fraza aia de la sfarsit nu exista." -asta nu trebuia sa o zici.m-ai dezamagit.

10:35 p.m.  
Blogger Woland said...

lasa ca-ti trece.

11:48 p.m.  
Blogger Eva said...

Scrieti foarte bine, domnule, si aveti un talent deosebit de a fi romantic spunand "dati-va dracului de curve!". Rareori fortati bunul simt, desi frecventa cuvintelor cu un astfel de potential e destul de mare.
In legatura cu subiectul: daca tot tineti lectii anti-prejudecati si despre cum ar trebui sa fie, indraznesc sa va intreb daca dvs ati fi in stare sa treceti peste un trecut cu zeci de barbati, sarutand buze ce au cunoscut mai mult decat permite "firescul" promovat de societatea de azi.

12:35 a.m.  
Blogger Woland said...

da. cu singura precizare ca nu tin lectii. imi dau cu parerea. nu spun ca am sau n-am dreptate.

12:39 a.m.  
Blogger Mikidos said...

39 de comentari..vezi ce ai iscat cu neste vorbe care nici macar nu exista:))
Obiectiv atins? Crezi ca s-au adunat "efervescenta, indarjire si patos pentru nimic" sau e necesar inca un post?

5:46 p.m.  
Anonymous Anonim said...

you've just gone commercial

7:32 p.m.  
Blogger nobody said...

e funny cum un text ipotetic si o parere personala care nici macar nu pretinde ca tine loc de lege fundamentala poate isca atatea pledoarii din partea celorlalti, cum un "de ce sa nu" sau un "de ce sa" poate sa iste atatea lectii de morala si rasmorala.
intr-adevar, textul trebuia CITIT...chiar si o data.

si daca tot e vremea de a ne lansa in pledoarii, da, fidelitatea - parerea mea, ar trebui sa fie ceva ce simti, nu ce ti-o impune societatea sau alte reguli cretine. si nu e moneda de schimb, si nici insigna in piept.
un amic de-al meu avea o vorba "cand am sa gasesc o fata pe care sa nu o insel, o iau de nevasta". well, era un punct de vedere.

12:06 a.m.  
Blogger ^^ said...

Eu cred ca poti sa ti-o tragi cu cine vrei, de cate ori simti nevoia cat timp nu esti implicat intr-o relatie. Caci aplicarea calificativului de curva pentru femei si macho pt barbati denota discriminare!

Uneori am intrebat o colega de ce fetele n-au voie sa si-o traga cu cine si cand simt nevoia si mi-a zis... ca femeile "se latesc". :)))) e evidenta limitarea si ideea adanc si eronat impamantenita.

Cu toate astea daca ai iubit, nu var ce-ti mai trebuie o alta. Decat daca faci din sex un unives al fiintarii tale. Ceea ce te-ar decade la stadiul de animal.

1:43 a.m.  
Blogger ^^ said...

Erata: Nu uneori ci (candva am intrebat o colega). :)

1:45 a.m.  
Anonymous Anonim said...

dragostea adevarata e tot ceea ce conteaza
daca reusesti sa o gaseti nu mai vezi pe nimeni in jur....

9:07 a.m.  
Blogger muffin said...

viorel, tu ce crezi despre amor?

8:52 p.m.  
Blogger notalent369 said...

:) cred ca e foarte posibil sa iti placa mai multe femei in acelasi timp...dar nu cred ca poti iubi, in adevaratul sens al cuvantului, mai multe persoane simultan!

1:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

@nobody: every nobody dreams of being somebody, aye? (pun well intended). comiti o eroare performativa prin simplul fapt ca ironizezi pathosul commenturilor anterioare dar in acelasi timp iti dai cu parerea.you sneaky...

@notalent369: si ce inseamna a iubi "in adevaratul sens al cuvantului"? nu vad legatura. fiecare isi aproprie termenul "a iubi" si-i confera sens. de ce ar trebui sa existe un "adevarat sens al cuvantului"?

3:59 p.m.  
Blogger nim năsturim said...

iubeste-ma si pe mine, macar un pic, macar o data, de azi pe maine.

4:12 p.m.  
Blogger james crissilv said...

felictari
o zi minunata iti doresc

11:50 a.m.  
Anonymous Anonim said...

"lasa ca-ti trece." -nu-mi trece. cine o sa ma mai consoleze pe mine acum??

6:02 p.m.  
Blogger Woland said...

invita-ma in oras si te consolez cat vrei tu.

7:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

asa de ieftin te vinzi?? asa faci cu toate femeile sau doar pentru mine e oferta speciala?

10:18 p.m.  
Blogger Mikidos said...

Hai cu un post nou domnule, te invit eu in oras, nici nu e nevoie sa ma consolezi. Mancam, radem, glumim si gata.
@ alice - ti se pare ca se vinde ieftin?! Hahaha! Nu-l cunosti..Mai citeste-l oleaca. O sa te consoleze:))
Il citeste si iubitul tau pe Woland?! jusk asking..

10:53 p.m.  
Blogger Woland said...

acel "si gata" mi se pare extraordinar de dezamagitor. dar invita-ma si vedem noi pe urma. cat despre un nou text, astept sa se intample ceva interesant in lume.

alice, depinde si de cine se ofera sa ma cumpere. cand o sa ridici tu miza, o s-o ridic si eu. deocamdata n-ai produs nimic senzational in afara de ode exaltate aduse amorului tau perfect care l-ar face si pe Freud sa se rasuceasca in mormant. si omul avea un stomac tare, zice-se.

10:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

just a girl-eu sper sa nu-l citeasca.just kidding. nu cred ca citeste alt blog decat al meu dar asta doar din lipsa de timp. daca il cieste nu cred ca ar fi o problema caci ma cunoaste si stie ca doar imi place enorm sa flirtez.
woland-momentan nu pot sa produc nimic ca inca nu am nevoie de consolari. asteapta sa vedem daca previziunile tale referitoare la iubire sunt adevarate si apoi povestea continua.

11:34 a.m.  
Blogger Mikidos said...

"si gata" dezamagitor..hm..
Reformulez. Vrei cu "vedem noi" sau "mancam, radem, glumim, dormim (ne culcam nu suna bine deloc in context..)?
Te invit cand reviu din vacanta. Iti aduc si un cadou, ceva asa "siropos", de love:)) Stabilim dupa 27 iulie, tu fa-mi loc acolo in agenda.

6:00 p.m.  
Anonymous Anonim said...

bai nene, scrie, mai draga, ceva, dar ceva gen "Desparteli", "Boy meets Girl" sau alte asemenea, textele de care m-am lovit si m-au lovit exact cand si unde a trebuit. nu stiu cum se face, presupun ca in ordinea dezordonata si parsiva a lucrurilor sta scris sa dai absolut intamplator de un blog cum e al tau si de o scriitura ca a ta si chestia asta sa te ajute in bine. asa ca doctore, mai scrie, nu lasa cititorii de izbeliste. deja am obosit accesand blogul de cateva ori pe zi in speranta ca ai produs ceva nou. indurare :)!

6:51 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eh..cam greu cu fidelitatea.Suntem aventurieri pana ce gasim in sfarsit pe cineva care sa merite acea fidelitate.Pana atunci...suntem ceea ce suntem:)

9:22 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Tot astept ceva nou..omule,ce faci?!:)) scrie!!! nu te mai da la fete:P

7:09 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Logica mă face să fiu de acord cu tine, dar parcă nu e de ajuns.

Sunt cel mai probabil prejudecăţi. Cum scapi de astea?

2:32 p.m.  
Anonymous Anonim said...

woland cati ani ai? acum iti rasfoiam blogul si am vazut ca ai invatat in "Mihai Viteazul" si cum o mare perioada din viata mea frecventam zilnic MV-ul mi-a intrat in cap ca ar exista posibilitatea sa ne cunoastem.

5:59 p.m.  
Blogger Woland said...

21. am terminat liceul in 2005.

12:37 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Bravoooooooooooooooooooooooooooo
In sfirsit, un articol inteligent despre sex (si nu numai), scris de un barbat, si inca foarte tanar. Cauza nu e pierduta, deci. Felcicitari!

12:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

n am avut rabdare sa citesc toate commenturile sa vad daca ti a mai pus cineva intrebarea : ce inseamna de fapt a insela? strict futut, sarutat s.a.m.d ?

sau simplul fapt ca iti place de altcineva, te gandesti la altcineva, vorbesti cu altcineva? (cand spun vorbesti, ma refer la simple conversatii, poate flirtat)

8:24 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cum sa se agate cu blog

1:26 p.m.  
Blogger Kidha said...

Discutabil

10:44 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Şi totuşi ultimele două propoziţii neagă tot ce ai scris mai sus. Te joci cu o idee, dar nu crezi ce scrii.

5:24 a.m.  
Blogger I said...

cu riscul de a strica numarul de comentarii (cifra atat de fixa) spun ca asteptam cu un post la fel de interesant ...si in iulie:D

8:59 a.m.  
Blogger I said...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

8:59 a.m.  
Blogger Sahara Penguin said...

Marry me! :))

4:52 p.m.  
Blogger http://autoare.wordpress.com/ said...

@woland
"fata aia nu exista. restul textului nu exista. fraza aia de la sfarsit nu exista. sunt doar produsul imaginatiei unui om care vrea sa te determine sa te lupti pentru un punct de vedere fara nicio miza. care vrea sa te futa pe psihic. care vrea sa scoata de la tine efervescenta, indarjire si patos pentru nimic" replica demna de retinut.. ai pus punctul pe "i" - tot ceea ce scrii nu este decat un exercitiu. nu vrei sa starnesti reactiile nimanui, nu vrei sa produci convingeri postlectura, nu vrei sa directionezi pe nimeni si nici sa determini pe cineva sa se lupte pentru un punct de vedere fara nicio miza. pentru ca putin iti pasa daca textul tau este perceput cum trebuie. cand scrii, iti reconfirmi pozitia in raport cu ceilalti - nu conteaza daca ei te pricep, nu conteaza daca cineva te invidiaza pentru iscusinta ta, nu conteaza daca devin toti abonati ai tabletelor stilistice, nu conteaza daca se simt toti lezati si inferiori, tot ce conteaza e ca tu scrii pentru nimeni. Ei sar ca sacalii peste ingramadirea de cuvinte care-i eclipseaza si pentru tine nu vor fi niciodata mai mult. Ultima fraza nu modifica nicidecum structura textului, nu cere o reactie, pentru ca, inca o data, ceilalti sunt nuli.
alice n-a inteles ca nu e nimic serios in ceea ce se intampla aici sau in general; la fel cum anonimul n-a inteles ca numarul partenerilor conteaza, indiferent daca sunt reali sau fictivi...
mi se pare uimitor ca posturile tale au comentarii, ca si cum nimeni n-ar intelege ca aportul lui hermeneutico-scupulos chiar nu conteaza, tot ce conteaza se concentreaza in singularitatea textelor, in producerea lor, in seductia lor amagitoare... dupa lecturarea unui text de-al tau, oricine ar trebui sa simta un mic disconfort, nimic mi mult.

10:30 a.m.  
Blogger Woland said...

bravo!

3:09 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Sunt perfect de acord cu ce ai scris... Si totusi sunt fata. Si nu, nu am inselat pe nimeni:)

1:24 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ba tu nu ai vazut niciodata reclama aia care zicea sa nu bati niciodata covoarele? Pentru ca le doare.

6:20 a.m.  
Anonymous cure de slabire said...

Daca iubirea nu este un element comun celor doi, nu faci nimic.

2:28 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home