joi, iunie 05, 2008

Letter to my unborn son

Fiului meu,


Inca nu te-ai nascut, nu esti nici macar pe drum sau planificat, dar deja te urasc. Te urasc pentru ca mi-am dorit o fetita. Te urasc pentru ca toti cretinii in frunte cu ma-ta mi-au zis “nu conteaza ce e, sanatos sa fie!”. Te urasc pentru toate noptile albe care ma asteapta din cauza ta. Te urasc pentru ca n-o sa mai stiu si n-o sa mai vreau sa stiu nimic in afara de tine. Te urasc pentru ca o sa fii centrul de 3 kile jumate al unui univers. Al universului meu. Ce gluma sinistra. Te urasc pentru ca toata lumea o sa ne compare si, inevitabil, tu o sa castigi intotdeauna. Te urasc pentru ca ma-ta o sa prefere sa-ti spele tie puta in loc sa faca sex cu mine. Te urasc pentru ca tu vei fi sfarsitul vietii mele sexuale si sociale.

Cel mai mult te urasc pentru ca ai sa cresti si ai sa faci tot ce eu n-am putut sau n-am stiut sa fac la vremea mea. O sa stii sa te faci iubit de lume, dar o sa si realizezi tot ce iti doresti si te urasc pentru asta. O sa cada femeile ca mustele in preajma ta, o sa fii frumos si destept si mai ales perfect si tot ce n-am fost eu vreodata. Si, evident, te urasc pentru asta. O sa fii sinteza celor mai bune parti din mine si n-o sa imprumuti niciunul din infinitele mele defecte. Te urasc pentru ca nu doar eu voi observa asta, ci toata lumea care te va cunoaste va intelege din prima clipa ca esti mai bun decat mine. Te urasc pentru ca nimeni nu va fi niciodata mai bun decat mine, cu exceptia ta.

Te urasc pentru ca imi vei lua premiul de sub nas si fotoliul de sub cur, pentru ca din cauza ta voi fi incapabil sa mai gandesc la singular. Te urasc pentru ca toate sarbatorile si petrecerile vor fi ale tale. Te urasc pentru ca va trebui sa ma gandesc mai intai la curul tau atunci cand vreau sa-mi cumpar ceva, pentru ca va trebui sa-mi rup de la gura pentru tine. Te urasc pentru ca tu vei manca primul din ciocolata si ultima bomboana din cutie ti se va cuveni tot tie. Te urasc pentru va trebui sa pun bani deoparte pentru educatia ta, de parca n-as mai avea alta grija.

Te urasc pentru ca, in ciuda tuturor acestor chestii, si tu o sa ma urasti pe mine. Te urasc pentru ca n-o sa stiu niciodata sa-ti arat cat de mult te iubesc. Te urasc pentru ca o sa ma stanjenesti, o sa fiu timid in prezenta ta, o sa fiu asa cum n-am fost niciodata cu nimeni. Te urasc pentru ca n-o sa pot niciodata sa-ti spun “nu”, te urasc pentru ca o sa fiu mic-mititel pe langa tine. Te urasc pentru ca nu vei intelege niciodata ca am toate motivele sa te urasc si o sa vezi in mine un tata denaturat demn de dispret. Te urasc pentru ca stiu ca n-o sa pot sa fiu un tata asa cum iti doresti.Te urasc pentru ca o s-o montezi pe ma-ta impotriva mea. Te urasc pentru ca n-o sa-mi spui ca te-ai apucat de fumat sau ca ai futut-o in cur pe colega ta de banca. Te urasc pentru ca n-o sa ai niciodata incredere in mine, o sa ma minti si-o sa ma futi pe psihic, o sa ne certam si o sa ne uram unul pe altul si mai mult. Te urasc pentru ca o sa-ti reclami independenta si te urasc pentru ca va veni si ziua in care nu vei mai avea tu nevoie de mine, ci eu de tine. Te urasc pentru ca o sa fiu batran si senil si o sa-ti cer un pahar cu apa. Te urasc pentru ca n-o sa stiu niciodata daca ai scuipat sau nu in el.

Te urasc pentru ca mi te doresc prea mult, desi stiu ca se vor intampla toate astea. Asa ca hai mai bine sa ne impacam de-acum.


Cu drag,
Tata

36 Comments:

Anonymous Anonim said...

Eclecticule! ;)

12:38 a.m.  
Anonymous Anonim said...

imi aminteste vag de manowar . no offense.

1:16 a.m.  
Anonymous Anonim said...

"cu drag, Tata" :)

2:24 a.m.  
Blogger KamZara said...

Aproape induiosator. Ce-i cu tine? :)

3:59 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Si totusi...poate faci fetita. |Ar fi mult mai simplu:)

12:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Te iubesc pentru ce ai scris aici :)))
Superb,induiosator...sa traiesti si sa ai cati copii doresti,de la fomeea pe care o(s-o) iubesti.

3:14 p.m.  
Anonymous Anonim said...

foarte tare frate, bravo

3:29 p.m.  
Anonymous Anonim said...

mai dar in ziua de azi genetica a avansat extrem de mult . daca vrei fata cu putin ajutor de la domnul doctor fata iese . poti chiar sa optezi pentru culoarea ochilor si a parului .
si pentru spalatul copilului la fund exista doica iar daca sotia ta nu se mai comporta ca o sotie exista divort/amanta .

4:13 p.m.  
Blogger tromeu said...

woland, asta a fost cumva un reply la 'ridica-te si alege'? un demmo de masculinitate?


lamureste-ma ca nu inteleg explozia de spirit testosteronic..

11:42 p.m.  
Blogger Woland said...

nu-mi doresc neaparat nici fata nici baiat. sanatos sa fie, cand o fi sa fie. :)

tromeu, nici nu trebuie.

12:20 a.m.  
Blogger tromeu said...

am inteles. imi pare rau ca am indraznit sa incerc sa patrund ideea de woland si blogul lui. promit sa nu mai sar gardul unde 'nici nu trebuie'. credeam ca blogul public indeamna, per se, la comentarii pertinente (sau nu), la incercarea de a intelege, incercare nu numai a celui care a scris ci si a celui care citeste; iar cel care scrie e intr-un fel sau altul dator sa-l ajute spre a intelege pe cel care citeste..


spor la blog-uiala si la spasme.
ma retrag.

1:21 a.m.  
Blogger Woland said...

nu trebuie sa intelegi nimic pentru ca nu e nimic de inteles. nu e nici vreo predica, nici o lectie de viata. nu trebuie sa iei notite, nu trebuie sa faci interpretari, nu ai ce sa bagi la cap. atata tot.

10:44 a.m.  
Anonymous Anonim said...

intrebare pentru set si game: daca ai avea fetita ai pune poze cu ea pe 4chan?

9:53 p.m.  
Blogger muffin said...

pare text de pi...femeie, woland ;;)

4:52 p.m.  
Blogger notalent369 said...

dude, buna idee, bine scris...excelent! am zambit, am ras...bravo, mi-a placut mult!

9:35 p.m.  
Blogger Mikidos said...

domnule, oare v-a sosit vremea sa deveniti tata? uneori ma speriu citindu-te..in spatele unui tip atat de afurisit s-ar putea ascunde un sensibil..vai de femeia care iti va face praf inima:))

2:37 a.m.  
Blogger krakilla said...

lumea mai trebuie cateodata doar sa simta fara sa inteleaga. bravo si felicitari. acum ai grija sa faci copilul asta fara sa fii impuscat mai apoi

11:12 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Wow, o latura tinuta ascunsa bine in spatele ironiei si a umorului negru. Felicitari si sa ajungi un tata bun, cand o sa vrei si cu cine!

3:32 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Fuck dude, are you okey?? Pe bune acum... multe chestii sunt adevarate si nu ne dam seama de ele decat prea tarziu! Si ar trebui sa iti puna foaia asta in brate imediat ce te'ai nascut! Poate asa nu ne'am mai bate joc de cei pe care ii iubim dar pe care mereu ii ranim!

1:07 a.m.  
Blogger io-n Dushu Tau! said...

:)) cred ca ai sapat adanc si-n mintea mea de ai facut asa un post cinic si caustic..iiiiiiiiii love it :)

11:27 a.m.  
Anonymous Anonim said...

doua minute de ura pentru viitorul tatic fin.

eu zic ca mai degraba vei empatiza, vei ierta, vei fi a go(o)d damn solution seeker decat un afurisit incrancenat. oricum, either way bafta maxima :)

din cate observ insa, nu cred ca vei ajunge "batran si senil". chiar daca se intampla, continuarea paharului cu apa nu va avea loc ever. it's so not you to ask for for something. you just take it >:)

12:15 p.m.  
Blogger NuMaPlictisi said...

tot asteptam sa vad vreo sursa data. Cedeam ca e un citat asa de cunoscut mi se pare!...hmmm deja-vu?Oricum era asa o faza in filmul The Waitress cand ii scrie mama copilului nedorit:"Hello baby..."
In fine..ideea imi place!vei fi tatic? Dupa parerea mea e mai greu decat sa fi mama, nu stiu de ce. Poate pentru ca eu nu am avut un exemplu de tata prea stralucit.


P.S: ma bucur ca ti-am regasit blog-ul. Daca stau bine sa ma gandesc, a tau este primul blog pe care l-am citit vreodata :)) ure my first ha ha ha

10:49 p.m.  
Blogger Woland said...

singurul film de care stiu eu in care sa apara ceva aproximativ este Californication. nu, nu voi fi tatic. nu in viitorul apropiat, probabil niciodata.

a girl always remembers her first...

11:49 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Citeste aici ( http://megalit.ro/libria/2008/06/02/reguli-de-viata-sanatoasa-exemple/ ) sa-ti dai seama cum isi bat parintii joc de propria viata si de cea a copiilor lor... vezi ce aproape esti... dar mai ai sanse...

6:11 a.m.  
Blogger Woland said...

n-ai in repertoriu si un sfaturiortodoxe.ro? hai, te rog eu frumos, lasa-ne cu povestile sfintilor parinti, legende, mituri si maladii pe fond de stres.

10:14 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Domle', daca inca nu esti TATA (inteleg ca nu ...), atunci esti MEDIUM! Felicitari! Mi-a placut foarte mult! :)

1:45 p.m.  
Blogger Andreea Demirgian said...

Domnule,

As vrea sa va spun ca ura asta se transforma subit in ceva maret magnific si nemaipomenit cand o sa va tineti baiatul/fata in brate.
Luati totusi in calcul si alt aspect a propos de cand o veni vremea sa asteptati paharul cu apa. Mai frustrant decat faptul ca fiul/fiica nu vi-l intinde e ca poate nici n-o sa va fie sete.

1:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Un post scris foarte bine. Treaba destul de rara. Nu m-am gandit la ce a dovedit, demascat, deversat despre cine stie ce latura a ta. Mi-a placut stilul, m-a tinut de la inceput si pana la sfarsit.

4:53 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Mihai Popescu are 24 de ani, din Timisoara si are nevoie urgenta de 40 000 de euro pt o operatie pe creier in Germania pt a extirpa o tumora. Intra pe site-ul sau www.mihaipopescu.com si citeste poveste lui… Haideti sa-l ajutam! www.mihaipopescu.com

5:49 p.m.  
Blogger Unknown said...

bun rau...sincer, sunt fata, dar am gasit cateva lucruri pe care si eu le simt- si cand le simt, ma simt naspa..si din cate stiu, dupa nastere, tu ca om nu mai ai viata, decat prin el..sper ca m-am exprimat ok si pe intelesul tuturor; iti citesc de ceva timp blogul si e prea bun, sincer am devenit dependenta de el..si pls..scoate o carte..serios, scoate o carte.

8:45 p.m.  
Blogger simonacratel said...

ok, poate un pic.

lol

11:38 a.m.  
Blogger Omul_Tic said...

genial

5:25 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Fara suparare, imi place de tine, dar asta e copiat. Acuma nush: l-a copiat cineva de la tine sau tu de la cineva dar l-am mai citit undeva cu siguranta. Sa nu-mi ceri linkul ca nu stiu unde am mai citit povestea.Poate stii tu? No offense ;)

11:30 p.m.  
Blogger Woland said...

da, l-ai citit pe forumul emokids.ro unde era postat de un emo kid care il copiase de la mine. ulterior a fost sters.

10:02 p.m.  
Anonymous Anonim said...

auzi.stiu ca esti acid si cu riscul de a-mi intoarce comentariul asta cu-o ironie sau un sarcasm din ala usturator, totusi iti spun ca mi-a cam placut articolul asta si cred ca vreau sa vorbim o data vreo 15-20 minute.cum facem?

11:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Un fel de te urasc pentru ca stiu ca o sa te iubesc, nu? :)

Acuma mi-am luat o carte care se numeste "Scrisoare unei mame" de la anticariat. Nu m-am apucat de ea, am citit in schimb asta. Si ca sa plusez "Te urasc fiindca nu te voi uita pe hinta decat in gluma"

6:13 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home