luni, septembrie 15, 2008

Office Retreat 2008

M-am intors ieri din retreat-ul de anul asta. 3 zile de team-building (am cautat, negociat pentru si obtinut diverse obiecte de la taranii ostili si betivi din Sf. Gheorghe si am facut o reclama la o centura de castitate pentru barbati) si 2 nopti cu muzica, dans, bal mascat si alcool la greu. Daca n-ar fi fost furtuna sinistra de sambata dimineata care ne-a udat pana la piele in timp ce cautam o gasca cu care sa ne facem poze (don't ask), ar fi fost perfect.

Asa ca acum am nevoie de o zi-doua sa-mi revin, dupa care you can expect regular updates de la arogantul vostru preferat. Si eventual si poze din retreat. Asta pana duminica, cand o sa plec la Viena.

Si, apropo, daca vreti vreodata sa va duceti in Delta, duceti-va aici. E senzational.

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

vroiam doar sa te anunt ca gasesti costume prada la mengotti.

7:38 p.m.  
Blogger Woland said...

^^ mersi!

8:29 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home