luni, septembrie 07, 2009

Pentru toti cei care ma irita...

Eu sunt un baiat potolit, moderat, rezonabil si tolerant. Imi anulez voturile ca sa nu pun stampila pe un imbecil care nu e in stare sa faca acordul intre subiect si predicat. Am zile in care aduc acasa gunoaie in buzunare pentru ca n-am gasit in drumurile mele niciun cos de gunoi. Folosesc deodorantul cu incredere inainte sa ma urc in metrou. Homosexualii mi se par misto pentru ca asculta muzica buna. Imi sunt simpatici ungurii pentru ca sunt curati si gospodari. Dar ma deranjeaza excesele.

Circul de zilele trecute cu secuii care s-au adunat sa-si aleaga imn, steag si stema mi se pare de prost gust. N-as vrea sa speculez ca ar fi vorba doar de o masa de manevra pusa in miscare din umbra de interese oculte si (cvasi-) electorale. Totusi, daca ar fi fost vorba de o rabufnire de frustrare si oftica din partea unor oameni satui sa fie mintiti, furati si umiliti de stat, dar care alcatuiesc o comunitate suficient de unita si coerenta incat sa-si bage picioarele in toate mizeriile si sa se rupa de Romania, poate ar fi avut circumstante atenuante si as fi inteles. Numai eu stiu de cate ori pe zi imi vine sa-i fut in gura pe toti si sa-mi fac tara mea la mine in sufragerie. Dar a fost mai mult de atat.

A fost o manifestare sfidatoare, aroganta si dispretuitoare nu la adresa conducerii tarii, nici la adresa altor minoritati conlocuitoare pe care ne-am obisnuit sa le acuzam de tot ce merge prost si nici macar la adresa divinitatii surde la necazurile sau ofurile lor. Sfidarea, aroganta, dispretul ne-au avut ca tinta pe noi toti, pe romani, pe oamenii simpli care respecta legile, care platesc impozite, care merg zilnic la serviciu, dar carora vanzatorii din magazinele din HarCov le dau pula atunci cand cer o sticla cu apa sau un pachet de tigari, prefacandu-se ca nu stiu romaneste. Secuii s-au gandit ca ar fi oportun sa ne dea pula noua tuturor pe motiv ca, ei reprezentand 7% din populatia tarii, sunt proprietari pe 7% din glia stramoseasca si, ca atare, n-au nevoie nici de Guvernul nostru incompetent de la Bucuresti, nici de autoritatile publice, nici de imn, nici de steag si cu atat mai putin de Trianon.

Argumentul e hilar, dar ceea ce m-a uluit cu adevarat a fost faptul ca, tot weekendul, politicienii s-au inghesuit care mai de care sa se gratuleze cu apelative gen "regina salvamarilor", "muc cel mic" si asa mai departe, in loc sa ia atitudine fata de terfelirea publica de catre o mana de inconstienti, a tarii pe care au fost alesi s-o reprezinte.

Si, apropo, am eu o problema de atentie zilele astea, sau e imposibil sa intelegi ce pizda ma-sii vor sa spuna toti puliticienii care apar pe la televizor? Mi-e imposibil sa-i urmaresc si sa inteleg despre ce vorbesc pentru ca sunt absolut incoerenti, iar gramatica lor e mizerabila.

4 Comments:

Anonymous stabiles said...

"nationalitati inlocuitoare" ii numeste Goma

8:13 p.m.  
Blogger Cârtiţoiu` said...

Sincer, te admir că încerci să-i urmăreşti pe aceşti bravi conducători ai patriei. Că eu nu reuşesc.

9:11 a.m.  
Blogger Indelible Bonobo said...

puliticienii sunt toti bloggerii incoerenti dar inteligenti care-au inteles ca se fac bani mai usor din a-i reprezenta pe cei mai coerenti ca ei decat din adsense

11:49 p.m.  
Blogger Suntcalm? said...

Ehh, tu nu te-ai prins că pe aceşti aşa-zişi politicieni îi interesează doar să fie văzuţi? Să se mai agaţe puţin de subconştientul omului prost, că deh... ala vottează. Bine, ei nu observă impactul acestei crize asupra psihicului maselor şi mi-e că se va lăsa cu vărsare de sânge şi alte fineţuri d-astea.

4:37 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home