marți, octombrie 24, 2006

Your wish is my command

De cateva zile am un numar din ce in ce mai mare de dorinte. Imi doresc sa nu mi se mai intrerupa apa calda. Imi doresc ca autobuzele sa fie pustii. Imi doresc ca vecinii sa imi raspunda la salut atunci cand ne intalnim in lift. Imi doresc sa nu mai fie un lux exorbitant cumpararea unei carti. Imi doresc sa nu mai existe oameni care asculta muzica in troleibuze direct de pe telefonul mobil, fara casti. Imi doresc sa nu mai exista Romanica, ci doar Romania. Imi doresc ca, brusc, toti oamenii care nu stiu tabla inmultirii, care nu au auzit de Shakespeare, care nu se spala si care nu cunosc abrevierea carei institutii este ONU sa moara. Si mai imi doresc sa dispara Gigi Becali ca si cum n-ar fi fost nicicand. Where is Jim the Djinn when you need him?