marți, octombrie 17, 2006

Miscellaneous

Am avut cateva zile cu experiente diverse. Mi s-a pus pata rau de tot pe Panic! at the disco si a lor Lying is the most fun a girl can have without taking off her clothes. Am impartit un metru patrat de troleibuz supraaglomerat cu un skinhead, o tipa cat se poate de goth and some emo chick, eu fiind imbracat in costum, cu palton, fular si servieta in mana si mi-am dat seama ca intr-adevar Bucurestiul e un inifint mozaic socio-cultural. Astept cu interes meciul de asta-seara al Stelei si ma pregatesc pentru o conferinta care se anunta interesanta si care va avea loc Joi in Amsterdam Cafe. Tema - rolul presei in formarea gandirii politice a tinerilor cu invitati ca Mihai Gadea, Emil Hurezeanu sau Robert Turcescu. Zilele trecute discutam cu un amic despre muzica romaneasca, despre care el credea ca e "ok, in ansamblu". Mie imi sunau in minte versurile unui personaj a carui muzica mi-a fost apropiata multi ani - "Concert la claribot, gimbon si saxocar/ Te stiu ca esti fagot si ca faci scratch-uri la fermoar". Ah, si am mai fost si la facultate si birou, dar e neinteresant.

Btw, stie cineva ce inseamna dress code - smart casual?

7 Comments:

Blogger RudeGirl said...

Skinheads? Unde? Cum? Cand? Vreau!
Da` mie nu mi separe ma c-ar fi cine stie ce mozaic subcultural [subcultural "de-ala"], tocmai de-asta nu prea-mi place. Adica da, lumea e in general e pestrita, dar momentele ca asta al tau sunt rare. Si, cum a iesit, skinhead-ul n-a luat la bataie emo kid-ul? :P
Si nu mai fii nesimtit, te-am taguit, raspunde.

9:38 p.m.  
Anonymous Anonim said...

pai pot spune ca cu skinheads ai avut noroc... bine ca nu ai dat de ceva betivi care sa te stropeasca cu bere din dozele cu care se urca in autobuz, cum am patit eu acu vero luna.

11:32 p.m.  
Blogger monsoux said...

elegant, dar relaxat, probabil la costum dar fara cravata, sau daca era vara tinuta fara sacou. Distractie placuta.

11:54 p.m.  
Blogger Woland said...

nu, au fost pasnici. mersi, monsoux. nu stiu ce e aia cu tag-uitul :D

10:02 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Woland, mama.. skinheads.. trec peste firestele intrebari: unde? cum? ce fel? .. si ma duc cu gandul putin mai departe.. BERE, c`mon.. lasi un skinhead sa se roage de un urban sa iasa la o bere? eu te inteleg ca esti busy dar.. avem de recuperat :>

9:20 p.m.  
Blogger RudeGirl said...

:-O
erata: *nu mai fi - scuze da` am o obsesie.
deci nu mai fi nesimtit si raspunde la tag. ce, ma, n-ai pe unde iesi, vrei sa te scoata la bere e-prietenele tale? ;))

3:45 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Scuze ca dezgrop un post de 6 ani dar ma innebuneste si nu gasesc nicaieri melodia. Ai postat o parte din ea si mai exact:
"Te-am prins in fapt cand dansai la barna / cantand la clapsugel cu armonie de ce-atarna / Concert la claribot gimbot si saxocar / te stiu ca esti fagot si ca faci screciuri la fermoar"
Atat imi amintesc din ea si nu reusesc de o saptamana sa o gasesc. Am auzit-o de mult si nu am retinut numele. Any help?:)

1:42 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home