luni, octombrie 12, 2009

Despre fututul online

Urmatoarele 2-3 paragrafe sau cate o da Dumnezeu sa iasa sunt rezultatul unei fictiuni perfecte.

Multa vreme n-am crezut ca cineva isi face blog ca sa futa. Baiat, ma refer. La un moment dat, am inceput sa am priza la femeile care-mi citeau blogul, asa ca am futut cateva dintre ele. Dupa care, m-am plictisit, am inceput sa scriu mizerii si femeile n-au mai vrut sa ma futa pe baza blogului. Acum sunt convins ca 9 din 10 baieti care isi fac blog, il fac ca sa agate femei si sa futa. Observati ca scriu baieti, nu barbati. E o diferenta mare. Cam cat pula mea de mare. Adica mare.

E evident ca, in tentativa lor de a fute, baietii respectivi incearca sa para inteligenti. Incearca sa fie seducatori, sa analizeze probleme delicate din perspective inedite. Incearca sa para sensibili si romantici, dar in acelasi timp sa dea de inteles prin limbajul vag obscen ca au pula mare. Unora le iese. Mie mi-a iesit. Altora nu. E la fel de evident ca femeile, mai exact pustoaicele sau virginele frigide, vor pune botul. Nu, nu in sensul ala, ci in sensul ca vor avea senzatia ca au gasit un baiat virgin si frigid care, totusi, are pula mare, deci e folositor omului. De unde rezulta cresterea exponentiala a numarului de relatii inter-umane in care partenerii raspund la intrebarea "Da' voi cum pula mea v-ati cunoscut?!" cu traditionalul "Pe net".

Ei, si acum vin eu si fac un experiment. Eu sunt un baiat destept, sensibil, romantic si am pula mare. Pentru necredincioase, consultati arhiva blogului, n-ar avea sens sa ma repet ca devin monoton. Am fost convingator la un moment dat, pe bune, as putea sa va dau si link-uri la blogurile ciudatelor pe care le-am futut, dar n-ar avea rost. Acum m-am blazat si m-am lenevit. Nu mai vreau sa ma prefac sensibil sau romantic, nu mai vreau sa va conving ca sunt destept sau ca am pula mare sau ca am bani sau ca am orice alt cacat v-ar putea interesa pe voi.

Acum vreau doar sa va fut. Asa ca iaca experimentul: eu iti spun ca vreau sa te fut. Tu stai, te gandesti, te intrebi daca vorbesc cu tine sau folosesc un "tu" impersonal, dai click undeva in dreapta paginii pe la arhiva, vezi cam cat de romantic si sensibil si inteligent si cult si cu pula mare pot sa fiu daca chiar ma straduiesc si imi lasi un comentariu. Sau imi dai add pe mess. Si de-acolo e simplu - ne prefacem 2-3 zile ca ne povestim vietile, ne mintim reciproc, facem schimb de numere de telefon, bem o cafea, te invit la mine si ne futem. Batem palma? Astept comentarii, add-uri si alte acareturi.

23 Comments:

Anonymous Anonim said...

oferta valabila si pentru cunoscuti?

2:09 a.m.  
Anonymous gia said...

eu nu vreau doar futaie, ci si ADN.

and btw, don't be a smartass.

4:27 a.m.  
Anonymous Catalin said...

Faptul ca blogul poate fi un instrument de agatat se descopera pe drum. Deci aia cu 90% e o exagerare. Heh, si spuneai ca nu vrei sa faci pe interesantul. /:)

Asa, ca o mica observatie, pentru cei care scriu ca sa se cupleze (indiferent de natura relatiilor) - mai bine faceti altceva. Ganditi-va cate sute de ore ati pierdut scriind si cum le-ati fi putut redistribui.

Daca tineti neaparat sa agatati fete online, mai bine folositi twitter si mergeti la intalniri -> mai multa socializare, mai putina ardere de neuroni.

9:52 a.m.  
Blogger Beauty said...

cu aceasta fictiune, ai reusit sa aduci "fututul online" la cote nebanuite :))

10:04 a.m.  
Blogger Woland said...

@Anonim

oferta e valabila pentru oricine si pentru toata lumea.

@Catalin

noua ne place sa ardem neuroni.

10:22 a.m.  
Blogger Singur Eu said...

Se pare ca bautele si Rogeritzele noastre inchipuite dau roade...
S-a gasit un mix bun!

10:28 a.m.  
Anonymous gia said...

am ras cinci minute la aia cu twitteru.

1:33 p.m.  
Anonymous Andrei Pavel said...

nu trebuie sa abordezi cine stie ce subiecte, pentru ca femeile daca te vor, nici nu banuiesti de ce te considera interesant ;) se instiga singure, nu trebuie s faci vreun efort deosebit
si poti sa iei mare parte din lista online [blogroll, mess etc] fara sa iti dai seama :)

2:18 p.m.  
Anonymous Catalin said...

@gia.. era scrisa pe fuga. :P

3:13 p.m.  
Anonymous andreea said...

Ai venit si ai dat un tun pentru toti baietii care se straduiesc si ei. Ai fost egoist, vezi, lasa-i si pe altii sa aiba ceva de facut!

Crezi ca ei stiu de fictiune?

10:02 p.m.  
Blogger Woland said...

but, but, but why? ^^

10:43 p.m.  
Anonymous aprozarnet said...

mi se pare sau "fictiunea" asta are..."cateva tipe" adevarate? :)

si in loc de cafea, parca a fost vorba de "la un suc" de cateva ori:)

2:58 a.m.  
Blogger alinutza said...

sa inteleg ca add tre' sa'ti dea ,evident, numa alea din bucuresti...
sau ai asa apetit sexual ca ai calatori oriunde? :-P
si nu,nu e o invitatie

6:40 p.m.  
Blogger rogue said...

n-ar calatori nici daca ar sta usa-n usa cu tine.

11:50 p.m.  
Blogger Woland said...

foarte corect. in plus, alina, esti balanta si iti place mary j. blige. eu sunt sagetator si imi place sa dau la buci in sunet de orga. suntem incompatibili.

12:07 a.m.  
Blogger rogue said...

sagetatorii au un rang astral imens in general.
deci cine-i nascut in octombrie, stai jos.
am I ruining this for you already?

12:56 a.m.  
Blogger alinutza said...

:-))))

5:44 p.m.  
Anonymous Follenvie said...

:)) asta e un post deosebit , clar (nu zic prin ce)

8:24 p.m.  
Blogger Andra Ilias said...

ai cam sunat a bad pitzi cu postul asta. ca stil, zic. haios...

12:48 p.m.  
Anonymous surindolent said...

[in spiritul fictiunii si pentru ca tare ma mai plictisesc]

...sunt nascuta in octombrie (deci ar trebui sa stau jos), nu sunt din bucuresti (iar tu nu calatoresti), nu dau add, nu vreau sa ne povestim vietile, nici macar cafea. acum ca ai lasat vrajeala cu interesant, romantic si cu pula mare (pe deasupra), trecem direct "la invitatia la tine"? (metaforic vorbind, pentru ca nici eu nu calatoresc)

la urma urmelor, la asta se reduce fututul online.

11:40 p.m.  
Anonymous victor said...

mah... nu stiu ce sa zic, si eu sunt inteligent, sensibil, romantic si am si pula destul de mare cat sa nu cersesc atentie, dar nu am futut nimic multumita blogului meu. unde gresesc ? :))

ps. genial articolul, subscriu banuielii tale

6:23 a.m.  
Anonymous Anonim said...

ce blana e blogul asta :))))

12:23 p.m.  
Blogger Unknown said...

Mai, sa te futi e misto. Dar pacat ca se fute toata lumea.

9:44 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home