miercuri, octombrie 31, 2007

Armata-i antifunk

Am vrut sa scriu ceva inteligent si plin de continut despre lipsa de respect a profesorilor care nu vin sa-si tina cursurile si seminarele fata de timpul si efortul de a fi prezenti al studentilor. Sau despre prostia pura de care dau dovada trei sferturi din soferii din Bucuresti atunci cand trec pe galben, se opresc in mijlocul intersectiei si blocheaza cateva sute de alti soferi timp de multe minute. Sau despre cum Monica a fost filmata sugandu-i-o lui Iri intr-un restaurant (a durat vreo 7 minute - se tine bine mosu'). Sau despre cum maine reintru in campul muncii, de data asta definitiv. Sau despre cum am descoperit ca Saptamana Financiara este singura publicatie a trustului voiculescian care merita citita. Sau despre cum mi-am petrecut sfarsitul lumii.

Dar mi-am adus aminte de cateva faze pe care le-am trait acum cativa ani cand m-au chemat la recrutare si m-a bufnit rasul prea tare ca sa ma mai pot concentra la asa ceva. Noroc ca nu ne mai obliga nimeni sa servim glia stramoseasca, plini de mandrie, ardoare, sarg si daruire.