duminică, noiembrie 11, 2007

Negocieri

Ne-am asezat la masa ca sa discutam. Sa negociem, doar eu si ea. Eram hotarati sa ne punem de acord, stiam ca vom vorbi mult, ca vom gesticula, ca vom argumenta, vom lua decizii, vom stabili, vom spune lucrurilor pe nume si vom face multe alte lucruri pe care oamenii le fac de obicei atunci cand negociaza. Artificii retorice. Am inceput prin a negocia o muie. Eu voiam sa dau, ea ar fi trebuit s-o primeasca. Nefiind incalziti, negocierile mergeau greu. Ne poticneam in cuvinte pe care cautam sa le alegem cu grija ca sa nu trivializam excesiv subiectul. Dar asta era esentialul - eu cautam o gura pe potriva mea, ea parea sa aiba gura ideala. Am negociat intens pentru ceva vreme si pana la urma ne-am inteles. Retrospectiv, pare foarte interesanta povestea negocierii unui sex oral. O muie. Eu o dau, tu o iei. Mai ofer eu, mai cedezi tu. Pana batem palma. Apoi ne-am intrat in ritm si am gasit si altele de negociat. Un sifilis, o raie. O eczema, o mancarime intre degetele de la picioare, o unghie ingalbenita, un fir de par crescut inauntru. O durere de splina. Mai dau eu, mai lasi tu. Sa fie bine pentru amandoi. Negociem. O razbunare vitriolica, un sarut pasional, o bucurie efervescenta. Un gol incasat de Steaua in minutul 90 in urma caruia e condamnata sa retrogradeze in divizia Y. Mai dai tu, mai las eu. Iti dau o rana gangrenata, fire de par despicate si o pleoapa care se zbate cand mi-e somn pentru un femur meteosensibil si trei perechi de sosete cu degete. Procesul infinit al negocierii parsive. Amandoi mai dau, amandoi mai cedeaza, amandoi se poarta frumos si isi zambesc politicos. In timp ce abia asteapta sa ajunga acasa, sa puna pe hartie ce au dat si ce au primit, sa traga linie si sa vada cam cat au castigat. Doamne fereste sa fi pierdut. Daca tot ne-am inteles sa-ti dau o muie, o sa te simti escrocata daca intr-un acces de romantism o sa-ti pun o mana pe tate? O sa ai impresia ca, dintr-o data, ai dat mai mult decat ai primit? S-ar impune o renegociere a situatiei? O gura si-o tata pe-un herpes si-o flegma. Batem palma? In ce te priveste, draga mea, am fost mereu convins de talentul tau de a purta negocieri. Am stiut din prima ca n-o sa te dai batuta prea usor si ca esti in stare sa obtii maximum din orice targuiala de genul asta. Dar n-am putut sa nu ma intreb, de curiozitate, daca am fi doar noi doi izolati intr-un loc unde n-am avea nimic de mancare, m-ai lasa sa-ti tai bucile si sa le mananc? Ce mi-ai cere in schimb?

Hai, lesina si tu putin cat ascut eu cutitul asta.

3 Comments:

Blogger UnCopilutz said...

Taie-i ţâşele întâi! De ce îţi fac poftă bucile? Şi da, o muie aş negocia şi eu. S-o dau. Normal.

9:47 p.m.  
Blogger monsoux said...

dur, dur ca "nu-mi manjesc eu p--a cu gura ta!".

1:47 p.m.  
Blogger umblu teleleu said...

compromisul e rezultatul cat se poate de pasnic al negocierilor meschine pe care le-ai descris. si tu esti compromis, nu-i asa?

3:42 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home