joi, ianuarie 31, 2008

Cea mai apropiata carte

Viorel imi da, zic, o leapsa. Uite despre ce e vorba:

Zice
"1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Gaseste a 5-a propozitie/fraza.
4. Posteaza pe blog textul urmatoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi dupa cartea aceea foarte deosebita sau “intelectuala”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni."

Acuma, punctul 6 iese din prima din discutie, in principal pentru ca n-am 6 prieteni lol. Punctul 5 e lejereanu, n-am carti deosebite sau intelectuale, am chestii scarboase care ma ajuta sa produc alte chestii scarboase, cum bine a sesizat aceasta papusica blonda si foarte simpatica, cu un spirit de observatie demn de o cauza mai buna. Si ca sa n-o mai lungim, cartea este Bantuitii lui Chuck Palahniuk, pe care o am in varful muntelui de carti de langa birou.

[...]Cu stomacul crapat inauntru, umplandu-i cavitatile cu sange si bucatele deshidratate de curcan care sug sange si apa si bila, marindu-se pana cand arata de parca ar fi gata sa nasca. Pana cand buricul ii iese in afara, rigid ca un degetus.
Toate astea se intampla in lumina camerei video a Agentului Ciripel, inregistrand peste moartea lui Lady Zdreanta. Inlocuind scena tragica de ieri cu cea de azi. [...]

Chuck chiar e un tip cumsecade, zau. Personajele lui sunt de vina. Cum ziceam si mai sus, leapsa asta nu prea mai are unde sa mearga.

12 Comments:

Anonymous Anonim said...

ai Bantuitii =p~
zi, e atat de buna pe cat se spune sau pot sta linistita ca nu am facut rost de ea?

10:38 a.m.  
Blogger Woland said...

e mai buna decat se spune :)

12:17 p.m.  
Anonymous Anonim said...

acum ca ti-am aflat numele adevarat... Aici este vorba despre tine ?
"Incepand de anul trecut, casa de avocatura Bostina si Asociatii, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de profil, acorda doua burse de merit pentru studentii din anul III si anul IV ai Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti. Anul acesta, Alexandru Potlog si Cristina Stanca au castigat cele doua burse oferite de firma. Valoarea unei burse este de 200 de euro lunar si se acorda pe perioada anului universitar (octombrie-iunie). (S.M.)"

Daca da FELICITARI !

1:55 p.m.  
Blogger Woland said...

da, despre mine e vorba. multumesc.

2:58 p.m.  
Blogger Unknown said...

cum naiba ai dat de blonda aia? jale :))

4:24 p.m.  
Blogger Woland said...

intr-un acces de narcisism, m-am cautat singur pe google lol.

5:01 p.m.  
Blogger muffin said...

saru'mana, ma duc s-o cumpar

11:13 a.m.  
Blogger muffin said...

ps: dilema o depaseste pe fantasya :-"

11:16 a.m.  
Blogger Woland said...

trist, dar adevarat. credeam ca mai rau decat fantasya nu se poate, dar se pare ca m-am inselat.

12:11 p.m.  
Blogger Mikidos said...

tu chiar crezi ca fata aia "exista"?? caci mi se pare asa o siropeala scrisa de un baietel necajit care are ceva cu gay-ii si care nu prea stie nimic despre lumea asta :)) de domnisoara asta deschisa vorbesc: ema_cristina86@yahoo.com messenger telefoane:
0741.017.186/ 0766.274.723

Ai sunat si tu fata sa afli de ce e suparata pe tine??

1:54 p.m.  
Blogger Woland said...

nu ca mi-e frica. :))

2:19 p.m.  
Blogger Cata said...

Cum naiba poti citi Palahnuik in romana???

11:45 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home