miercuri, februarie 13, 2008

Valentine's Day

Da, vine. Ca de obicei. Infinit mai previzibila decat cancerul, minunata sarbatoare a indragostitilor revine cu o precizie fatala. Ati cumparat cadourile? Va informez ca trandafirii au sarit de la 8-9 lei la 15, si asta inca de astazi, maine cine poate spune...

A aparut pe net o chestie foarte tare. Se numeste Happy Thursday si este o initiativa a unor oameni care nu vad in Valentine's Day decat un exercitiu de marketing si care considera ca nu e nevoie de o sarbatoare imprumutata de la americani ca sa le aratam femeilor de langa noi ca le iubim.

Inainte sa cititi mai departe, va recomand calduros urmatoarea melodie:



Asa. Dupa acest interludiu cultural, va propun sa continuati sa ignorati greselile gramaticale din transcrierea acelor versuri si sa le analizati continutul. Mai mult decat atat, avem in program si o leapsa primita de la baietii de mai sus (nu Bitza, aia cu Happy Thursday) - ce este aia dragoste?

Dragostea este roz, este cu iepurasi pufosi de plus, cu bomboane si bezele, cu pupici pe obraz. Cu tinut de mana, cu lumina stinsa, cu plapuma in cap. Cu juraminte, promisiuni, cuvinte grele. Cu flori, bijuterii, weekenduri la munte. Dragostea e cu inele, cearsafuri albe, lumanari parfumate si pozitia misionarului. Si nu in ultimul rand, dragostea provine din america latina, se exprima in vaiete muzicale, se mananca incet cu lingurita si nu provoaca balonari dupa.

Ei, pe dracu! Vorba ceea, deschide gura sa-ti predau legatura.

Dragostea e o raie. N-am zis-o eu, au zis-o altii. Cand esti indragostit te mananca-n cur si n-ai stare decat atunci cand esti cu ea. Viziunile astea diafane, pure si minunate despre dragoste, da-le-n pula mea. Dragostea e aia cu urlete si cu lacrimi, cu nervi, spasme si nopti nedormite. Dragostea e dependenta, fizica si psihica, e futai si "te iubesc" in acelasi timp. Cand ai o muiere si te gandesti s-o futi pe alta numai ca sa constati ca te apuca sila si greata la aceasta perspectiva, sa stii ca-ti iubesti femeia. Femeia care stie sa stea picior peste picior la bar la Marriott, dupa care stie sa se urce pe tine si sa te futa ca-n filmele cu cowboy, merita toata dragostea ta. Daca ai nevoie de alcool ca sa agati o femeie, mai bine faci o laba. Nu stiu cat trece dragostea prin stomac, dar trece sigur si prin creier, si prin pat. Si prin inima, evident. Normal, dupa nervi, panica, incredere, lacrimi, carne, tipete, alcool, pula si pizda, capata si dragostea dreptul sa fie roz si pufoasa. Dragostea cere timp. Femei si futaiuri trec ca spriturile, dragostea e bolovanul ala care te tine pe loc cand toate celelalte se invart in jurul tau mai-mai sa te rastoarne.

N-am pretentia ca sunt calificat sa dau definitii. Daca spui "te iubesc pentru ca..." inseamna ca nu iubesti. Daca numele femeii de langa tine e ratacit intre "pisi", "iubi", "pitzi" si altele, inseamna ca nu iubesti. Daca ai nevoie sa-i duci muierii o inima de plus pe care doi chinezi intr-o barca au cusut "I Lov You", inseamna ca nu iubesti. Daca ai nevoie de pretexte gen 14 februarie ca sa-i cumperi o floare, inseamna ca esti un cretin. Dar, ca sa nu devenim excesiv de seriosi, va doresc distractie placuta cu iubitele voastre maine pentru ca, indiferent daca credeti sau nu in Valentine's Day, e urat sa te prezinti cu mana-n cur. Si va propun o felicitare alternativa, imprumutata tot de la Happy Thursday.

9 Comments:

Anonymous Anonim said...

Prea era gol si fara comentarii la insemnarea asta. Am vrut sa-ti zic ca in sfarsit citesc si eu un blogger de sex masculin care nu e nici picat in melancolie blegoasa, nici satistit de buciologie, ca sa ma exprim asa. Am sa mai citesc ce scrii.

11:40 p.m.  
Blogger Woland said...

pai, nah, era gol si fara comentarii ca de-abia am pus-o :)

mersi de aprecieri.

12:02 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Un text genial. Subscriu. De aia sunt eu de partea barbatilor. Creaturi mai obiective nici ca exista pe lumea asta. Un text genial, in opinia mea.

3:38 a.m.  
Blogger Woland said...

genial e un cuvant mare pe care mi-as dori sa-l evitam. ma bucur, oricum, ca ti-a smuls o impresie :)

3:09 p.m.  
Anonymous Anonim said...

de acord cu mîţa, textul ăsta m-a uns, in speta partea legata de dragoste, ca de VD nu-mi pasă în mod deosebit.
foarte tare. de cînd l-ai postat mă tot chinui să comentez şi tot uit :P

4:08 p.m.  
Blogger lb said...

site-uri anti-valentine au aparut cu mult timp in urma; iar sloganul "Happy Thursday" e copiat de aici:
http://vd.meish.org/

(nu de alta, dar acum vreo doi ani am primit un "happy tuesday"

11:44 a.m.  
Blogger Woland said...

bine. ne-ai aratat ca esti foarte desteapta si noi deloc originali. altceva?

11:41 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Felicitari pentru articol :) iar in ceea ce privereste "copiatul",nu cred ca exista vreo metoda sigura de a verifica daca spusele cuiva apartin acelei persoane sau nu...parerea mea :)

12:28 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Felicitari pentru articol :) iar in ceea ce priveste "copiatul",nu cred ca exista vreo metoda sigura de a verifica daca spusele cuiva apartin acelei persoane sau nu...parerea mea :)
Ps. fa-mi o favoare si sterge comentariu de dinainte.merci

12:30 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home